چهارشنبه 4 خرداد 1384

خاطره پروانه: از موسيقي خداحافظي خواهم كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

پيش بيني مي كنم بعد از انتخابات رياست جمهوري در روند موسيقي بانوان ، شاهد تغييرات چشمگيري باشيم .

"خاطره پروانه" در گفتگو با خبرنگار گروه هنر ايلنا با بيان اين مطلب گفت : در دوره رياست جمهوري" محمد خاتمي" ، از سال 76 ، موسيقي بانوان فعاليت خود را آغاز كرد و ما در اين زمان نفس مي كشيديم . ولي در حال حاضر تا مشخص نشدن رييس جمهور جديد ، هيچ برنامه اي مشخص نمي شود و ما نمي دانيم كاري بايد انجام دهيم يا خير. قبل از سال 76 كسي نگفته بود كه" خاطره" زنده است يا مرده . ولي با اولين برنامه ام در سال 76 احساس كردم كه زنده ام.
"پروانه" در ادامه با بيان اينكه موسيقي بانوان در حال مرگ و تعطيلي است ، اظهار داشت : زنان در عرصه آموزش و يادگيري موسيقي در حال فعاليت هستند . ولي متاسفانه ما را دست كم گرفته اند و به اين شيوه موسيقي بانوان نمي تواند ، اوج بگيرد و با اين وضعيت جلو رود . به طوري كه اگر اركستري بخواهد براي اجرايش سانسي را بگيرد ، ‌‏مستلزم صرف هزينه بالاست . همچنين براي هيچ كدام از كنسرت هاي بانوان تبليغي صورت نمي گيرد و زمان هر كنسرت نيم ساعت است . در صورتي كه براي آقايان همه نوع امكاني فراهم است كه مي توان گفت آسمان آبي ، روشنايي اش براي موسيقي فقط براي آقايان است كه اگر اين وضع ادامه پيدا كند با توجه به تمام عشق و علاقه ام به موسيقي و خوانندگي ، از آن خداحافظي خواهم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در ادامه بااشاره به قيمت بليط هاي كنسرت گفت : قيمت بليت هاي تالار وحدت براي سالن پايين و بالكن ها به يك ميزان است و وقتي در جشنواره فجر و گل ياس چندين برنامه پشت سر هم و با اين قيمت روي صحنه مي رود ، مردم در اين گراني و بدبختي ، نمي توانند از اين برنامه ها استفاده كنند.
اين خواننده در خاتمه خاطرنشان كرد : چندين سال است در حال انجام كار هنري هستيم . ولي هيچ آرشيوي از كارهايمان نداريم كه براي آيندگان بماند كه اين همه براي ما درد و غم است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23185

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خاطره پروانه: از موسيقي خداحافظي خواهم كرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016