جمعه 6 خرداد 1384

تئاتر "دن كيشوت" به برانكو ايوانكويچ، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران تقديم شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - تئاتر


تئاتر «دن كيشوت» به كارگرداني علي‌اصغر دشتي كه هم اكنون در تالار قشقايي مجموعه فرهنگي تئاتر شهر به روي صحنه است به خاطر الهام از تكنيك‌هاي فوتبال در اجراي آن به برانكو ايوانكويچ، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران تقديم شد.

به گزارش ايسنا، تئاتر «دن كيشوت» به مانند يك بازي فوتبال در مدت زمان ‌٩٠ دقيقه اجرا مي‌شود. در اين تئاتر تكنيك‌ها و قابليت‌هاي بازي فوتبال با تكنيك‌هاي تئاتري ادغام شده است و گروه اجرايي با الهام از فوتبال مدرن به حذف تكرويي در اجرا براي رسيدن به كاري گروهي،‌نمايش خود را روي صحنه برده است. گروه تئاتر «دن كيشوت» با توجه به تفكرات برانكو ايوانكويچ براي ارائه فوتبالي مدرن و گروهي توسط تيم ملي فوتبال ايران در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا و مقدماتي جام جهاني، نمايش خود را به سر مربي تيم ملي فوتبال ايران تقديم كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گروه اجرايي تئاتر «دن كيشوت» با توجه به هم زماني اجراي اين اثر با بازيهاي برگشت مقدماتي جام جهاني براي برانكو و تيم ملي فوتبال آرزوي موفقيت و صعود سرفرازانه به جام‌جهاني ‌٢٠٠٦ آلمان را دارد.

تئاتر «دن كيشوت» هر روز به استثناي شنبه‌ها ساعت ‌٣٠/١٩ در تالار قشقايي مجموعه فرهنگي - هنري تئاتر شهر به روي صحنه مي‌رود.

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23315

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تئاتر "دن كيشوت" به برانكو ايوانكويچ، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران تقديم شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016