سه شنبه 7 تير 1384

آخرين ساخته سوسن تسليمي در سوئد در آخرين مراحل فني، ايلنا

* "سوسن تسليمي "در سوئد تئاتر روي صحنه مي برد

تهران- خبرگزاري كار ايران

مجموعه اپيزوديك" بازداشتگاه" آخرين ساخته" سوسن تسليمي" در مرحله صداگذاري و ساخت موسيقي قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه هنر ايلنا ، فيلم نامه اين مجموعه 4 قسمتي كه توسط "كاله ليند" يكي از زندانيان بازداشتگاه گوتنبرگ به نگارش در آمده است ،خاطرات وي را در همين زندان بررسي مي كند . ضمن اين كه به مسئله مهاجرت از بعد اجتماعي و فلسفي آن نيز پرداخته مي شود.
فيلمبرداري اين مجموعه كه قرار بود در ژانويه به پايان رسد پس از گذشت نزديك به 7 ماه به طول انجاميد و با توجه به همزماني تدوين ، فيلمبرداري و تدوين مجموعه پس از مدت كوتاهي پس از پايان فيلمبرداري از دو هفته پيش تمام شد.

"بازداشتگاه" كه در 4 قسمت 60 دقيقه اي براي شبكه S.V.T.1 ساخته شده است كه شبكه سراسري سوئد مي باشد. وي در صورت آماده شدن در زمان پخش ، به طور هم زمان در كشورهاي فنلاند و نروژ نيز اين مجموعه پخش خواهد شد.
"تسليمي" در فاصله آماده شدن اين مجموعه در حال حاضر در يوتوبري تئاتري از كارهاي خود را به روي صحنه برده است و بر همين اساس استقبال موفقي را تا به اين جا به اين تئاتر داشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيش از اين" سوسن تسليمي" در گفتگو با يكي از روزنامه هاي سوئدي در خصوص مجموعه" بازداشتگاه" گفته بود ؛" بازداشتگاه" و زندان محيطي بسته است كه ما در زندگي روزمره خود با آن برخوردي نداريم . وقتي انسان ها در چنين شرايط بسته اي به سر مي برند ، وضعيت به سطح غير ممكن و غير عقلاني خود مي رسد و روابط به صورتي عجيب درخواهد آمد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25362

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين ساخته سوسن تسليمي در سوئد در آخرين مراحل فني، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016