سه شنبه 22 شهريور 1384

عزت الله ضرغامي: رويكرد تعاملي صداوسيما در دوره‌ي جديد وزارت ارشاد شتاب بيشتري مي‌گيرد، ايسنا

* سياست‌هاي رسانه‌ي ملي در حمايت از سينما تاثير خوبي بر اقتصادآن گذاشت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو


رييس سازمان صداوسيما درباره‌ي اين كه در دولت جديد تعامل صداوسيما با وزارت ارشاد چگونه خواهد بود، گفت: ارتباط مستمر و تعامل بيشتر صدا و سيما با وزارت ارشاد در ايجاد زمينه براي ارتقاء فعاليت‌هاي هنري در بخش‌هاي مختلف و استفاده از توليدات و عملكرد خوب ارشاد در رسانه‌ي ملي موثر خواهد بود.

سيدعزت‌الله ضرغامي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، با اشاره به ادامه‌ي سياست‌هاي رسانه‌ي ملي در حمايت از سينماي ملي كه در سال گذشته شتاب بيشتري داشته است گفت: اين سياست‌ها بر اقتصاد سينما در سال گذشته نيز تاثير خوبي داشته است.

وي افزود: طبق آمار اعلام شده از سوي وزارت ارشاد، مخاطبان سينما 25 درصد و درآمد سينما 30 درصد در سال 83 افزايش پيدا كرده است.

ضرغامي با ابراز خوشحالي از فروش بالاي فيلم‌هايي با موضوعات دفاع مقدس و ژانر معناگرا اظهار كرد: قابليت سينماي ملي و جمهوري اسلامي به گونه‌اي است كه اين ظرفيت ايجاد شده، اما بدون ترديد حمايت‌هاي صدا و سيما نيز در آن موثر بوده است.

وي پخش مكرر تيزرهاي تلويزيوني و اطلاع‌رساني و تخفيف‌هاي بالاي اداره‌ي كل بازرگاني سيما را از حمايت‌هاي صدا و سيما در اين باره برشمرد و گفت: مجموعه‌ي اين سياست‌ها باعث شده تا با همكاري متقابل سينماي كشور به سمت سينماي آرماني خود حركت كنيم.

ضرغامي با بيان اين كه امروز مسوول سينمايي كشور از مديران با سابقه و پرتلاش صداوسيما بوده‌اند خاطرنشان كرد: ‌با شناخت ايشان از رسانه‌ي ملي و فراهم شدن زمينه‌ي همكاري متقابل، شاهد شكوفايي بيشتري خواهيم بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي درباره‌ همكاري رسانه‌ي ملي با ديگر بخش‌هاي هنري وزارت ارشاد، به ايسنا تصريح كرد: قاعدتا همه‌ي بخش‌هاي هنري مشمول اين رويه قرار مي‌گيرند و صداوسيما با مجموعه بخش‌هاي هنري كشور ارتباط وسيع و روشن خواهد داشت.

وي در پايان تاكيد كرد: رويكرد تعاملي صدا و سيما در دوره‌ي جديد وزارت ارشاد شتاب بيشتري خواهد داشت.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26129

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عزت الله ضرغامي: رويكرد تعاملي صداوسيما در دوره‌ي جديد وزارت ارشاد شتاب بيشتري مي‌گيرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016