چهارشنبه 6 مهر 1384

"از شيطان آموخت و سوزاند"، رمان جديد فرخنده آقايي سه سال پس از پايان نگارش نهايي، با سرمايه‌ مولف منتشر شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب


رمان جديد فرخنده آقايي با عنوان ”از شيطان آموخت و سوزاند” منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين رمان كه به شكل خاطرات دفترچه يادداشت و روايت اول شخص نوشته شده، روايت‌گر زندگي زني است كه بعد از جدا شدن از همسرش در كتابخانه‌هاي شبانه‌روزي زندگي مي‌كند و پس از اخراج از فرهنگسرا روزگار سختي را پي مي‌گيرد.

اين داستان همچنين ورسيون بلند داستان كوتاه ولگاست كه پيش از اين در مجموعه‌ي ”يك زن، يك عشق” اين نويسنده ارايه شده است.

به گفته آقايي، تحقيق درباره مسائل اجتماعي مطرح شده در كتاب هشت سال زمان برده كه سه سال همزمان نيز نگارش آن طول كشيده است.

يك سال پروسه چاپ كتاب اول كشيده و يك سال هم در وزارت ارشاد مانده است كه بعد از بارها اصلاح و به‌نوعي بازنويسي، مجوز نشر گرفته است.

همچنين ناشري كه قرار بوده ”از شيطان آموخت و سوزاند” را منتشر كند، از چاپ اين كار انصراف داده و آقايي كتاب را با هزينه شخصي منتشر كرده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

او درباره‌ي اين كه بعد از چاپ شش كتاب در زمينه ادبيات داستاني، كتاب جديدش را با سرمايه شخصي چاپ كرده است، گفت: شرمنده نيستم كه كتاب را با هزينه خودم چاپ كردم؛ چون بهاي آن‌چه را كه مي‌خواهي انجام دهي، بايد بپردازي.

به گزارش ايسنا پيش از اين مجموعه‌هاي داستان: تپه‌هاي سبز، راز كوچك، يك زن، يك عشق، گربه‌هاي گچي و رمان جنسيت گمشده از اين داستان‌نويس به چاپ رسيده است كه به غير از يك كتاب كه با هزينه ناشر چاپ شده، در چاپ بقيه كتابها نيز خود مشاركت داشته است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26382

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"از شيطان آموخت و سوزاند"، رمان جديد فرخنده آقايي سه سال پس از پايان نگارش نهايي، با سرمايه‌ مولف منتشر شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016