چهارشنبه 6 مهر 1384

عباس کیارستمی «جاده‌ها» را به ایسلند برد، مهر

عباس کیارستمی «جاده‌ها» را به ایسلند برد
عباس کیارستمی کارگردان صاحب نام و برجسته سینمای ایران برای شرکت در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ریکیاویک و نمایش "جاده‌‌ها" تازه‌ترین اثرش به ایسلند سفر کرده است.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر "مهر"، فیلم کوتاه "جاده‌ها" نخستین بار است که در یک جشنواره اروپایی به نمایش در می‌آید. همچنین بخشی از این جشنواره به سینمای ایران اختصاص یافته است که در آن فیلم‌های نام‌ آشنای کیارستمی «خانه دوست کجاست»، «زندگی و دیگر هیچ» و «مشق شب» از تولیدات کانون برای مخاطبین این جشنواره بین‌المللی طی روزهای 7 لغایت 17 مهر ماه نیز نمایش داده خواهد شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای از آثار عکاسی کیارستمی شامل 58 قطعه عکس نیز در بخش جنبی این جشنواره در قالب نمایشگاهی در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.
در بخش نمایش اول در اروپا، سینمای ایران با دو فیلم «دم صبح» به کارگردانی حمید رحمانیان و «کافه ترانزیت» به کارگردانی کامبوزیا پرتوی حضور خواهد داشت.
این حضور موفق سینمای ایران با نمایش فیلم «لاک‌پشت‌ها پرواز می‌کنند» به کارگردانی بهمن قبادی در بخش دفاع از حقوق بشر این جشنواره کامل می‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فیلم «لاک‌پشت‌ها پرواز می‌کنند» از جمله فیلم‌های ایرانی است که با موفقیت‌های بین‌المللی بسیاری در جشنواره‌ها روبرو شده است.
دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ریکیاویک روز 7 مهر ماه در ایسلند کار خود را آغاز می‌کند و تا 17 مهر ماه ادامه می‌یابد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/26383

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عباس کیارستمی «جاده‌ها» را به ایسلند برد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016