دوشنبه 16 آبان 1384

همه زندگی محمد علی کشاورز کتاب می شود، مهر

اعظـم کـیان افـراز ، خاطـرات و زنـدگینـامـه تـفصیلی " مـحمـد عـلی کشاورز " - هنرمند سینما و تلویزیون را به زودی به دست چاپ می سپارد .
به گزارش خبرنگار کتاب مهر ، این زندگی نامه که هم اکنون به نیمه رسیده به صورت گفت و گوی میان کیان افراز و محمد علی کشاورز تهیه شده است و در مرحله بعد توسط کیان افراز تدوین خواهد شد .

این مولف که پیش از این زندگی نامه عزت الله انتظامی را نیز تدوین کرده بود قصد دارد از روایت اول شخص در کنار روایت تک گویی محمد علی کشاورز درباره زندگی خود ، برای شرح ماجراها استفاده کند .

به گزارش مهر ، این نخستین کتابی است که درباره زندگی نامه و فعالیت های محمد علی کشاورز به رشته تحریر در آمده و کیان افراز در گفت و گو های ده گانه خود با این هنرمند به زندگی تئاتری کشاورز پرداخته و بخش دیگری از فعالیت های این هنرمند توسط یاسین محمدی بررسی و تالیف خواهد شد .

این کتاب قرار است در حدود 400 صفحه به چاپ برسد و در آن به بررسی زندگی شخصی و حضور محمد علی کشاورز در تئاتر، سینما و تلویزیون بپردازد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش مهر، نخستین گفت و گو های این کتاب در اردی بهشت 1384 آغاز شد و در مجموع این گفت و گو ها پنج ماه به طول انجامید .

محمد علی کشاورز متولد سال 1313 است و در طول فعالیت های هنری خود در بیش از پنجاه فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی و ده ها اجرای تئاتر حضور داشته است .

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27217

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همه زندگی محمد علی کشاورز کتاب می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016