پنجشنبه 26 آبان 1384

حال منوچهر نوذري رضايت‌بخش نيست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

حال عمومي منوچهر نوذري كه هم‌اينك در بيمارستان مدرس بستري است رضايت‌بخش نيست.

به گزارش خبرنگار هنري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اين بازيگر پيشكسوت كه از هفته‌ي گذشته مجددا به بيمارستان منتقل شده و در بخش دياليز آن بستري است از ظهر امروز (چهارشنبه) ملاقات برايش ممنوع شده است.

وي در گفت و گوي كوتاهي با ايسنا در حالي كه به سختي سخن مي‌گفت اظهار داشت: من اولين كسي بودم كه در تلويزيون ايران مقابل دوربين رفتم و گفتم تصوير من را در جعبه‌اي كه مي‌بينيد نامش تلويزيون است.

او افزود: از بنيان‌گذاران صنعت دوبله در ايران من و چند نفر ديگر باقي مانده‌ايم اما حداقل ما را به عنوان تماشاگر هم در مراسم چهره‌هاي ماندگار كه چند شب پيش برگزار شد دعوت نكردند.

نوذري با گلايه از عدم تسويه حساب مجموعه‌هايي كه براي تلويزيون بازي كرده است گفت: مقدار زيادي از دستمزدم در مجموعه‌هاي كوچه اقاقيا، عصاي پيري و باجناق‌ها مانده كه هنوز به من نداده‌اند.

يكي از اعضاي خانواده‌ي نوذري هم با اشاره به مطالبي كه راجع به درخواست كمك مالي از سوي آنها مطرح شده است، اظهار داشت: ما تحت هيچ شرايطي از هيچ كجا حتي صدا و سيما كمك مالي نخواسته‌ايم بلكه فقط درخواست صدور دفترچه تامين اجتماع كرديم كه آن هم با توجه به اين‌كه دكتر انتقال او را از اين بيمارستان ممنوع كرده منتفي است.

وي با بيان اين‌كه مسوولين بيمارستان تا كنون همكاري خوبي را با ما داشته‌اند تصريح كرد: آقاي نوذري به خاطر نبودن تخت خالي تا صبح امروز در يك اتاق 6 نفره بستري بودند كه با مساعدت مديريت بيمارستان به اتاق مسوول بخش منتقل شدند.

منوچهر نوذري از فعالان سينما، تئاتر، تلويزيون، راديو و دوبله در سال‌هاي گذشته، فيلم «چند مي‌گيري گريه كني» را آماده‌ي اكران دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27395

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حال منوچهر نوذري رضايت‌بخش نيست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016