چهارشنبه 23 آذر 1384

جلد دوم از مجموعه آثار سید علی صالحی منتشر می شود، مهر

دومین جلد از مجموعه آثار سید علی صالحی - شاعر ، پس از انتشار مجموعه " یوما آنادا " تا چند ماه دیگر روانه پیشخوان کتابفروشیها می شود .

به گزارش خبرنگار کتاب مهر ، جلد دوم از دیوان اشعار سید علی صالحی به زودی توسط نشر نگاه در هزار صفحه منتشر خواهد شد .

در جلد دوم مجموعه همه باز سرایی های شاعر مانند : زرتشت و ترانه های شادمانی ، ارابه ران خورشید ، ترانه های ملکوت ، منم کوروش شهریار روشنایی های ، عاشقانه های ابونواس اهوازی و غزل غزل ها در این مجموعه به چاپ خواهد رسید .

به گفته صالحی به زودی قرار است چاپ دوم جلد اول از ایم مجموعه آثار به همراه چاپ اول از مجلد دوم از مجموعه آثار وی با 8 هزار تومان به زودی منتشر خواهد شد .

این کتاب 2 هزار صفحه ای چندی قبل در نمایشگاه کتاب خاورمیانه ای کردستان عراق به زبان فارسی عرضه شد و عنوان پر فروش ترین کتاب این نمایشگاه را از آن خود کرد و سید علی صالحی به دلیل این برجستگی برنده یک میلیون دینار عراقی از این نمایشگاه کتاب شد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سید علی صالحی مجموعه شعر « یوما آنادا ، فاخته باید بخواند ، مهم نیست که نصف شب است » را اخیرا منتشر کرده بود ، این کتاب در برگیرنده شعرهای آزاد این شاعر است که از سالهای 1380 تا 1383 سروده شده و مشتمل بر 120 صفحه است .

مجموعه باز سرایی های سید علی صالحی شامل سرایش مجدد برخی از بخش های تاریخ ایران و کتابهای مقدسی مانند تورات و گاتهای اوستا ، از کتابهای مقدس زرتشتیان است .

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27938

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جلد دوم از مجموعه آثار سید علی صالحی منتشر می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016