يكشنبه 14 اسفند 1384

"چهارشنبه سوري" همچنان در صدر پرفروش‌هاي سينماهاي پايتخت قرار دارد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۲/۱۴‬

فيلم "چهارشنبه سوري" ساخته اصغر فرهادي پس از ‪ ۱۷‬روز نمايش در ‪۲۴‬ سالن با فروش دو ميليارد و ‪ ۳۰۸‬ميليون ريال در صدر جدول فروش سينماهاي تهران قرار گرفت.

به گزارش روز يكشنبه خبرنگار گروه‌فرهنگي ايرنا از بنيادسينمايي فارابي ، فيلم "چپ دست" ساخته آرش معيريان پس از ‪ ۱۷‬روز نمايش و دراختيار داشتن ‪ ۲۰‬سالن با فروش يك ميليارد و ‪ ۶۶۲‬ميليون ريال دومين رتبه پرفروش‌هاي سينما را به خود اختصاص داد.

"برباد رفته" ساخته صدر عبدالهي عنوان ديگر فيلم ايراني است كه در ‪۱۷‬ روز نمايش در پنج سينما با فروش ‪ ۳۰‬ميليون و ‪ ۳۵۸‬هزار ريال در جدول فروش جاي گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فيلم‌هاي "كودكانه" از مسعود كرامتي پس از ‪ ۱۷‬روز نمايش در ‪ ۳‬سينما با فروش ‪ ۳۱‬ميليون و ‪ ۱۰۷‬هزار ريال، "ما همه خوبيم" از بيژن ميرباقري پس از ‪ ۱۰‬روز نمايش در پنج سالن با فروش ‪ ۹۰‬ميليون و ‪۴۱۲‬هزار ريال و "غروب شد بيا" ساخته انسيه شاه‌حسيني پس از ‪ ۱۰‬روز نمايش در چهار سينما ‪ ۲۲‬ميليون و ‪ ۸۶۰‬هزار ريال فروش داشته است.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29194

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"چهارشنبه سوري" همچنان در صدر پرفروش‌هاي سينماهاي پايتخت قرار دارد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016