چهارشنبه 24 اسفند 1384

كنسرت موسيقي همزمان با جام جهاني در آلمان برگزار مي شود، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو هيات مديره باشگاه پيكان از برپايي يك كنسرت موسيقي با حضور خوانندگان مطرح كشورمان در كشور آلمان ، پيش از شروع مسابقات جام جهاني خبر داد.
،" احمدي" عضو هيات مديره باشگاه پيكان تهران و مدير پروژه جام جهاني در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش ايلنا گفت: در حال رايزني با فدراسيون فوتبال هستيم تا ضمن ايجاد امكانات لازم براي هر چه بهتر برگزار كردن اين كنسرت تمهيدات لازم براي انتخاب خوانندگان كشورمان را فراهم كنيم.
وي افزود: با توجه به اين نكته كه به طور قطع همزمان با برپايي جام جهاني 2006 آلمان گروهي از خوانندگان غير مجاز خارج از كشور با استفاده از فرصت حضور خيل كثيري از هموطنانمان در اين كشور قصد برپايي كنسرت هاي غير مجاز را دارند و با توجه به اينكه يكي از وظايف موسسه صنعتي ايران خودرو حضوري گسترده در ابعاد فرهنگي در جام جهاني است ما قصد داريم با برپايي يك كنسرت بزرگ با حضور خوانندگان محبوب داخلي كشورمان هموطنانمان را پيش از شروع مسابقات به اين شكل گرد هم بياوريم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدي در پايان تاكيد كرد: شركت ايران خودرو به عنوان تنها حامي تبليغاتي تيم ملي در جام جهاني 2006 آلمان سعي دارد با اجراي اين طرح كه يكي از طرح هاي فراوان فرهنگي براي تيم ملي بزرگسالان كشورمان در جام جهاني است اوقات فراغت ايرانياني كه از سراسر دنيا براي همراهي كردن اين تيم در مسابقات خود را به آلمان مي رساند به نحو مطلوبي پر كند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29352

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كنسرت موسيقي همزمان با جام جهاني در آلمان برگزار مي شود، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016