دوشنبه 19 تير 1385

"دزدان دريای کاراييب" حدنصاب تازه فيلم‌های پرفروش تاريخ سينمای آمريکا، ايرنا

تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۰۴/۱۹‬

فيلم "دزدان دريای کاراييب: صندوقچه مرد مرده" با فروش ‪ ۱۳۲‬ميليون دلار در سه روز اول نمايش خود در آمريکای شمالی يک حد نصاب تازه در سينمای آمريکا باقی گذاشت.

خبرگزاری فرانسه از لس آنجلس گزارش داد که ارقام اوليه منتشر شده از سوی "دفتر روابط سينماداران" آمريکا حاکيست که اين فيلم حدنصاب ‪۱۱۴‬ ميليون و ‪ ۸۰۰‬هزار دلار متعلق به "مرد عنکبوتی" که در ماه مه سال ‪ ۲۰۰۴‬را به دست آمده بود ، پشت سرگذاشت.

"دزدان دريايی" اولين فيلم سينمای آمريکا است که در دو روز اول فروش خود بيش از ‪ ۱۰۰‬ميليون دلار کسب کرده است و درآمد ناخالص آن در يک روز فروش به ‪ ۵۵‬ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار دلار می‌رسد.

قسمت سوم "جنگ ستارگان ، انتقام سيث" با فروش يک روزه ‪ ۵۰‬ميليون دلار در ماه مه ‪ ۲۰۰۵‬حدنصاب قبلی پرفروش‌ها را دراختيار داشت.

فيلم "دزدان دريای کاراييب" روند مثبتی را در ارتباط با موفقيت فيلم های هاليوود در دوماه گذشته نشان می‌دهد. براساس اين ارقام درآمد سينماهای آمريکا از آغاز سال جاری ميلادی تاکنون به چهار ميليارد و ‪۹۵۰‬ ميليون دلار می‌رسد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که اين درآمد به چهار ميليارد و ‪ ۶۵۰‬ميليون دلار می‌رسيد ‪ ۳/۲‬درصد افزايش نشان می‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فيلم "بازگشت سوپرمن" با بازيگری سوپرمن تازه "برندون روث" با کسب ‪ ۲۱‬ميليون و ‪ ۹۰۰‬هزار دلار به جای دوم سقوط کرد.

ديگر پرفروش هفته گذشته فيلم "شيطان پرادا به تن دارد" است که با ‪۱۵‬ ميلون و ‪ ۶۰۰‬هزار دلار فروش بليت در جايگاه سوم قرارگرفته است.

کمدی "کليک" و "خودروها" به ترتيب با ‪ ۱۲‬ميليون و ‪ ۱۰‬ميليون و ‪۳۰۰‬ هزار دلار در رده چهارم و پنجم هستند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30861

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"دزدان دريای کاراييب" حدنصاب تازه فيلم‌های پرفروش تاريخ سينمای آمريکا، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016