دوشنبه 2 مرداد 1385

حضور قاطعانه" رولينگ استونز" در فهرست پر درآمدترين گروه های موسيقی، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

رولينگ استون‌‏ها که به تازگی کنسرت‌‏های به تعويق افتاده تورشان در اروپا را آغاز کرده‌‏اند صدر نشين گروه های برگزار کننده تور جهان در نيمه اول سال ۲۰۰۶ هستند.
به گزارش گروه هنر ايلنا، تور افنجار بزرگتر اين گروه از مجموع ۴۵ برنامه در آمريکا استوديوم های جهانی که از اول نوامبر ۲۰۰۵ شروع شده ۳/۱۴۷ ميليون دلار فروش داشته است.
گروه يو ۲ بر طبق اين آمار بعد از رولينگ استونز در رتبه دوم قرار دارد و هر چند بعيد به نظر می رسد که در هيچ شرايطی می توانست جايش را با استون ها عوض کند اما اگر به خاطر لغو و به تاخير افتادن مجموعه ای از کنسرت‌‏هايش به برخی دلايل خانوادگی نبود قطعا حضور قوی تر و آمار فروش بيشتری می داشت.
در جدول تورهای موسيقی طی مدت ياد شده بون جوی با فروشی بالغ بر ۶۵ ميليون دلار در رده سوم قرار دارد ديگر گروه های حاضر در ليست تاپ تن عبارتند از:
"بيلی جوئل " ( ۴/۴۷ ميليون دلار)
" سيرک دوسوليل" ۷(/۳۸ ميليون دلار)
"اراوسميت"( ۳۵ ميليون دلار)

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"کلد پلی"( ۲۹ ميليون دلار)
" لوئيس ميگل"( ۲۵ميليون دلار)
" ترنس سيبريان ارکسترا "( ۲۴ ميليون دلار)
"پل مک کارتنی"( ۶/۱۷ ميليون دلار)
لازم به ذکر است که صنعت تور موسيقی در مجموع وضع مناسبی به سر می برد و فروش ژانويه تا ژوئن ۲۰۰۶ نسبت به مدت مشابه به سال قبل ۶/۲۴ درصد افزايش داشته است.
در اين امر هم افزايش قيمت بليط و هم افزايش ۴/۵ درصدی حضور تماشاگران تاثير گذار بوده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31073

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حضور قاطعانه" رولينگ استونز" در فهرست پر درآمدترين گروه های موسيقی، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016