پنجشنبه 5 مرداد 1385

آلبوم دوم از سه گانه مازیار چند سال پس از درگذشت وی منتشر شد، Jour 4 Peace

مازيار

j4p- حدود یک سال پس از صادر شدن مجوز و انتشار آلبوم ماهیگیر، کاست دیگری با صدای مرحوم مازیار منتشر شد.

این آلبوم که «کبوتر» نام دارد، در حقیقت دومین مجموعه از آثار مازیار (عبدالرضا کیانی نژاد) است که پس از انقلاب، اجازه انتشار نیافته بود؛ آلبوم های بوی گندم و کودک قرن (که ضبط استودیویی نداشت و پس از مرگ خواننده منتشر شد) از جمله کارهای پس از انقلاب این هنرمند به شمار می آیند، و حالا با به بازار آمدن ماهیگیر و کبوتر، تنها یک آلبوم مازیار در دست رس علاقه مندان قرار نگرفته است: تنهایی، که به گفته نزدیکان شرکت ناشر آثار مازیار، آن هم به زودی در می آید.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شرکت پژواک هنر به مدیریت سعید عزیزی (موزیسین و همسر غزل، دختر مازیار) نشر این آثار را بر عهده دارد؛ نکته ای که باعث شده نظرات ناشر به آسانی در این کارها اعمال شود. از جمله انتخاب طرح جلدی - به زعم خودشان - نوستالژیک و از آن جالب تر، افزودن صدای غزل به عنوان همخوان در یکی از آهنگ ها. گفتنی است غزل و دیگر دختر مازیار، ترانه، در زمینه خوانندگی و اجرای کنسرت برای خانم ها، فعالیت دارند.

اما کبوتر؛ در این آلبوم ترانه های: کبوتر، حرف بزن، عادت، منو دریاب، شوکت، فریاد عاشق، من و شمع و ایران شنیده می شوند. ترانه هایی سرشار از شور و نوستالژی که شنیدن شان همواره دوست داشتنی و خاطره انگیز است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31150

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آلبوم دوم از سه گانه مازیار چند سال پس از درگذشت وی منتشر شد، Jour 4 Peace' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016