شنبه 17 شهريور 1386

کنسرت ۴ خواننده موسيقی پاپ به دليل مخالفت وزارت ارشاد، لغو شد، ايسنا

رييس مرکز موسيقی و شعر:
افراد خاطی را شناسايی خواهيم کرد


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقی

برگزاری کنسرت‌های پاپ نيما مسيحا، فرمان فتحعليان، مجتبی کبيری و حميد خندان لغو شد.

به گزارش خبرنگار بخش موسيقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين اجراها قرار بود از امشب تا ۱۹ شهريورماه جاری در تالار بزرگ کشور برپا شوند، اما اکنون ازسوی دفتر شعر و موسيقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است که به‌خاطر نداشتن مجوز لغو شده‌اند.

حسين احمدی - رييس مرکز موسيقی و شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در اين‌باره به خبرنگار ايسنا توضيح داد، برای برپايی اين کنسرت پاپ چهار نفره، تقاضا و پيشنهاد هيچ مجوزی نشده است. ضمن آنکه اين جريان ازسوی معاونت‌های حقوقی و مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال پی‌گيری است.

وی گفت، گويا يک نفر با واسطه‌ای که در يکی از روزنامه‌ی صبح تهران داشته، آگهی را طی روزهای گذشته در اين روزنامه منتشر می‌کند؛ ما نيز جريان را از طريق معاونت مطبوعاتی و معاونت حقوقی پيگيری ‌کرده و عناصر و افراد خاطی را شناسايی خواهيم کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی عنوان کرد، از سوی وزارت کشور نيز نامه‌ای مبنی بر برپايی کنسرت در روزهای ۱۷ تا ۱۹ شهريور به‌دست ما رسيده است؛ اما اين مساله بديهی است که به‌خاطر کشتار ۱۷ شهريور در اين روز به احترام خون شهدا، هيچ کنسرتی در ايران برپا نمی‌شود.

احمدی با تاکيد بر اينکه به‌طور حتم چنانچه غفلت و شيطنتی در کار بوده باشد، رسيدگی خواهد ‌شد، افزود، اين در شرايطی است که پروسه‌ی مجوزگيری، ساده و سهل بوده و در ماه‌های اخير کنسرت‌های زيادی در تهران و شهرستان‌ها اجرا شده‌اند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34206

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنسرت ۴ خواننده موسيقی پاپ به دليل مخالفت وزارت ارشاد، لغو شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016