چهارشنبه 16 آبان 1386

کنسرت تار فرهنگ شريف با سازهای زهی، برگزار می شود، مهر

کنسرت موسيقی فرهنگ شريف همراه با ارکستر سازهای زهی اواسط آذرماه برگزار می شود.
فرهنگ شريف نوازنده تار با اعلام اين خبر درباره دلايل برگزاری کنسرت با ارکستر سازهای زهی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : يکی از خصوصيات سازهای موسيقی ايرانی زير بودن صدای آنها است و بدين سبب تصميم گرفتم برای ارائه يک کار متفاوت با ارکستر سازهای زهی اين کنسرت را برگزار کنيم.

وی با اشاره به اين کنسرت گفت : تمام قطعات اين برنامه جديد است و هيچ شباهتی به کارهای قديمی ام ندارد و اغلب آنها در دستگاه شور و نوا نواخته می شود.

اين نوازنده تار در ادامه به کيفيت سالن های موجود برای اجرای اين کنسرت اشاره کرد و گفت : مشکل کمبود فضای مناسب با وجود استفاده از تالار وزارت کشور تا اندازه ای حل شده و خوشبختانه در اين مسير خانه موسيقی مساعدت و همکاری های بسياری با هنرمندان و در عين حال با مخاطب انجام داده است که همين مسئله موجب شناخته شدن اين سالن در کنار ساير تالارهای موجود برای اجرا شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شريف خاطرنشان کرد : تنها موضوع نگران کننده مشکلات فنی اين سالن برای برگزاری کنسرت است چراکه اين سالن برای برگزاری کنسرت ساخته نشده و مانند تالار وحدت به لحاظ فنی آکوستيک و مناسب برای اجرا نيست که اميدوارم اين معضل هر چه زودتر حل شود.

در همين زمينه:

8 اسفند » فرهنگ شريف: منتظر شجريان هستم، ايسنا
دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34842

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنسرت تار فرهنگ شريف با سازهای زهی، برگزار می شود، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016