دوشنبه 12 فروردين 1387

آخرين وضعيت احمد عزيزی، شاعر، در بيمارستان کرمانشاه، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب

احمد عزيزی که طی يک ماه گذشته در بخش مراقبت‌های ويژه (ICU۲ )بيمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در حالت کما به سر می‌برد، امروز از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شد.

به گزارش خبرنگار بخش ادب خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته مسئول بخش ICU۲ ، اين شاعر امروز ـ ۱۲ فروردين ماه ـ از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شده و به صورت طبيعی تنفس می‌کند.

او همچنين درباره سطح هوشياری احمد عزيزی گفت: او چشم‌هايش را باز می‌کند اما نگاه‌هايش معنی‌دار نيست.

جهانگير عزيزی برادر احمد عزيزی نيز در توضيحی ديگر به ايسنا گفت: امروز احمد عزيزی از دستگاه تنفس مصنوعی جدا شد و چشمهايش را در پاسخ به اينکه آيا ما را می‌شناسد باز و بسته کرده است.

به گزارش ايسنا، احمد عزيزی متولد چهارم دی‌ماه سال ۱۳۳۷ در سر پل ذهاب کرمانشاه است و از آثارش به «کفش‌های مکاشفه»، «شرجی آواز»، «خابنامه و باغ تناسخ»، «ترجمه‌ی زخم»، «باران پروانه»، «رودخانه‌ی رؤيا»، «ملکوت تکلم» و «سيل گل سرخ» می‌توان اشاره کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتنی است: احمد عزيزی از شامگاه چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه سال ۸۶ ـ در پی عارضه‌ی قلبی و فشار خون بالا، ابتدا به بيمارستان امام علی (ع) کرمانشاه مراجعه کرده و سپس به‌علت مشکلات کليوی و اختلالات داخلی، در پی کاهش سطح هوشياری و رفتن به کما، به بخش مراقبت‌های ويژه‌ی بيمارستان امام خمينی (ره) اين شهر منتقل شد و همچنان در بخش مراقبت‌های ويژه (ICU) بستری است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36358

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين وضعيت احمد عزيزی، شاعر، در بيمارستان کرمانشاه، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016