دوشنبه 27 بهمن 1382

اطلاعيه نبوي آن لاين براي تشكر و قدرداني


همچنان فكر مي كنم نيازمند يك شبكه تلويزيوني خبري و حرفه اي در اروپا يا آمريكا هستيم كه هر كس در اين مورد پيشنهادي دارد‏، با اي ميل من تماس بگيرد.

پس از انتشار نامه نبوي آن لاين در سايت گويا، تعداد زيادي اي ميل دريافت كردم كه پاسخ مثبت به ما داده بودند و مرا مثل آقاي خاتمي شرمنده كرامت انساني خودشان كردند. لذا موارد زير را به خوانندگان عرض مي كنيم:

1) با توجه به اينكه بسياري از نامه هاي دريافت شده حاكي از اعلام آمادگي براي كمك مالي بود، ضمن تشكر از لطف اين دوستان، چون ترجيح مي دهيم كه از راههاي ديگر، از جمله دريافت كمك مالي مستقيم از آمريكاي جنايتكار و اسرائيل غاصب استفاده كنم، البته اگر اين كار موجب ناراحتي علماي اعلام از جمله حجه الاسلام و المسلمين پرنس چارلز قدس سره نشود ، بنا براين از محبت دوستان تشكر و قدرداني مي شود. در حال حاضر آنقدر هست كه گاهي قدحي مي نوشم.
2) از كساني كه مي توانند به سايت آينده من آگهي بدهند‏، درخواست مي شود آگهي شان را به سايت هاي ديگر ندهند، چون هرچه باشد ما ايرانيان بايد به فكر حل مشكلات هموطنان مان باشيم. و فعلا من هموطن شما هستم، نه ديگران.
3) تعدادي از دوستان اي ميل زدند و گفتند كه در حافظه كامپيوترشان مطالبي از سايت مرا نگهداري كرده اند. من با اين دوستان تماس مي گيرم و به آنان خواهم گفت كه كدام فايل هاي نوشتاري يا صدا را نياز دارم، تا پس از دريافت فايل ها در بازسازي سايت بتوانم مجددا اطلاعات را در آرشيو سايت وارد كنم. از كساني كه اطلاعات سايت نبوي آن لاين را دارند حواهش مي كنم با من تماس بگيرند، كه خداوند يك در دنيا هزار در آخرت به آنها چيزهايي را كه لازم دارند بدهد.
4) در مورد طراحي‏، كار گرافيك و برنامه نويسي و نگهداري سايت من مشكلي ندارم و در حال حاضر امكانات آن را دارم. با افرادي كه امكان هاستينگ سايت را دارند تماس خواهم گرفت و از كمك آنان استفاده خواهم كرد.
5) با توجه به اينكه فعلا بدون سايت به سر مي بريم، از دوستان صاحب سايت خواهشمندم از لينك دادن و منتشر كردن مطالب جديد كه در سايت گويا اعلي الله مقامه( كه هنوز رحمه الله عليه نشده است) گذاشته مي شود‏، دريغ نفرمايند.
6) همچنان فكر مي كنم نيازمند يك شبكه تلويزيوني خبري و حرفه اي در اروپا يا آمريكا هستيم كه هر كس در اين مورد پيشنهادي دارد‏، با اي ميل من تماس بگيرد.
با احترام
ابراهيم نبوي
26 بهمن 1382
nabavionline at hotmail dot com

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/5339

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه نبوي آن لاين براي تشكر و قدرداني' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008