سه شنبه 6 اردیبهشت 1384

ضرورت سکس وحشی برای سرنگونی خامنه ای


امیدوارم این نوشتار (اصطلاح نوشتار واقعا اصطلاح مزخرفی است) برای اثبات وجود سکس در انسان و حیوان و بقیه کافی باشد، وگرنه از این به بعد هرکسی در سایت های اینترنتی خواست از این تیترها سوء استفاده کند چنان دستش می اندازم که دیگر از این کارها نکند.

اخیرا آقای حسین خداداد یک مقاله در سایت خود و گویا نقل کرده اند و در آن پیرامون ضرورت سکس و سخن گفتن در مورد آن که بخصوص در انتخابات خیلی ضروری است اشاراتی کرده اند و گفته اند: « این فقط اشاره کوتاهی است تا باب سخن میان متفکران باز شود و تاکید می کنم که نه علمی است و نه تکمیل و یک نوع اشاره به مطلب است برای شناخت نظر عموم مردم و آیا مایل به بحث می باشند. در واقع با این نوشتار دارم از متفکران دعوت می کنم که تابوها را بشکنند و وارد بحث شوند.» به همین دلیل من هم مثل آقای خداداد تلاش می کنم تا بقیه تابوهایی را که ایشان نشکستند بشکنم که مردم ایران خدای ناکرده تابونشکسته و لال از دنیا نروند. لذا نکاتی را عرض می کنم. من تلاش می کنم تا به پیروی از استاد خداداد که اخیرا دو مقاله درباره سکس نوشته اند و توجه خاصی به آگاهی مردم دارند و با همان ادبیات ایشان سخن بگویم. لذا کلیه اشتباهات از اینجانب می باشد.

1) مهم ترین ضرورت توجه به سکس دموکراسی و مردمسالاری است و بخصوصا مردمسالاری دینی می باشد، تا در این برهه حساس زمانی از آن طریق هم وبلاگ نویسان آگاه شده و هم به محضر دید بینندگان وبلاگی رسیده و از طریق مطرح ساختن سکس بتوان اشاراتی نمود، در ضمن لازم است از خانم مسیح علی نژاد نیز قدردانی نموده و چند استفتاء از آیت الله منتظری در مورد موضوع بحث (سکس) را نیز خاطرنشان ساخت.
2) اصولا سکس یک چیز خداداد است که خداوند این موهبت خداداد را در اختیار بندگان خود قرار داده تا از آن طریق در اینترنت نظرات خود را منعکس فرمایند و به محضر دید وبلاگی برسانند. خداوند از طریق اطفاء شهوات خداداد به بشر اعلام نمود که زن و مرد در یک چیز حداقل برابرند وگرچه بعضی تفاوت های سکسی را با هم دارند، اما از نظر حقوقی اطفاء شهوات باید برابر باشد. خداوند با قرار دادن اسباب و مسببات سکسی در انسان کاری کرده است تا زن و مرد به هم علاقمند شده و به همدیگر بصورت سکسی نگاه کرده و از اسباب و مسببات استفاده نموده و اطفاء غرایز در آنها صورت بگیرد.
3) بر اساس تحقیقات بسیار جدیدی که صورت گرفته است و خوانندگان وبلاگی باید به محضرشان برسد هم زن و هم مرد دارای سکس هستند و مردان بیشتر از زنان شهوت داشته و به همین دلیل زنان مظلوم واقع شده و فقط من و عمه ام مانده ایم که این نکات بسیار ظریف را به آنها اطلاع دهیم. کسانی که فکر می کنند فقط مردان سکس دارند این افراد به اسلام اهانت ورزیده و می خواهند اصول سکسی را که در بسیاری از موارد اسلام برای آن برنامه هم دارد انکار کنند.
4) یکی از ضرورت های سکس در انسان این است که هر موجود بالغی وقتی بزرگ می شود با دیدن جنس مخالف (اعم از اینکه زن یا مرد باشد) یک جوری می شود و در دلش نوعی دل پیچه و آشوب برپا می شود و احساس می کند نظام اسباب و مسببات در وی برانگیخته شده است. در این حالت انسان باید تابوها را شکسته و به سکس توجه ویژه ای نماید، در حین شکستن تابو مواظب باشید که جر نخورد. برخی ناآگاهان فکر می کنند این حالت دل پیچه بخاطر شکم روش است، اما دانشمندان معاصر معتقدند بخاطر سکس می باشد که به قول بعضی ها مال مردان ده برابر و به قول بعضی ها مال مردان تا چهارده برابر زنان است که از طریق شهوت خودش را به افراد نشان می دهد و آنها را به تابو شکنی وادار می کند.
5) اصولا بعضی افراد ناآگاه فکر می کنند اسلام برای سکس برنامه ندارد (برنامه اسلام را برای سکس در اینجا بخوانید) و این ساده دلان نمی بینند چطور وقتی در تمام دنیای اسلام همه مسلمین وزارت برنامه و بودجه شان توپ است، چطور ممکن است برای سکس به این سادگی برنامه نداشته باشد. البته باید به این نکته توجه شود که کلمه سکس در اسلام و قرآن به همین صورت وجود ندارد و این کلمه انگلیسی است (sex) که ترجمه آن در فارسی ارضاء جنسی می باشد که این امر در حیوانات هم وجود دارد و اگر شش ماه یک حیوان را درنظر بگیریم بالاخره می بینیم. بعضی ها که بی شعور و خر و گه هستند فکر می کنند این کلمه به معنی شهوترانی است، در حالی که اینها خودشان شهوتران هستند و خواهر و مادر ندارند، ولی کسانی که شعور دارند می دانند که ارضاء جنسی که از طریق بدن انسان انجام می شود و این امر اخیرا تحقیق شده است امری است خداداد و اصولا سکس یک چیز خداداد است و اگر هیچ چیز نگوئیم همینطور خداداد باقی می ماند. برنامه اسلام برای سکس بسیار مفصل است و برخلاف یهود که سکس را نفی کرده اند اسلام عنایت خاص به آن داشته است. مثلا یهودیان اصلا سکس نمی کنند، چون برنامه برای سکس ندارند و وقتی یک یهودی بچه دار می شود بچه اش را از توی جوب پیدا می کند، نه از طریق نظام اسباب و مسببات که اسباب انسان هم یک چیز خداداد است و از روزی که انسان بدنیا می آید همراه اوست تا وقتی می میرد.( برای تابو شکنی در مطلب بعدی تصویر این مطالب را هم خواهیم گذاشت)
5) یکی از نکات مهم در سکس بحث معنویت و عشق است. تحقیقاتی که اخیرا در اروپا انجام شده نشان می دهد که گاهی اوقات مردان و زنان به هم تمایلاتی مانند عشق دارند که در این حالت شهوت آنان سکس عشقی است و وقتی شهوات آنان ارضاء می شود اشک شوق و تمایل بر آنان جاری می شود. این افراد هم سکس دارند، در بعضی از این افراد سکس چهار برابر آن یکی هاست، اما بعضی از افراد فقط برای اطفاء شهوت با هم نزدیکی کرده و تابوشکنی می کنند، در اروپا یک تحقیق نشان می دهد که بسیاری از آنان که به مراکز اطفاء حریق شهوات می روند به فاحشه خانه هایی مراجعه نموده و چون وقت ندارند عاشق آن زنان بشوند سکس می کنند و بدون اینکه یک کلمه حرف بزنند می آیند بیرون یا فقط به آن زن که او هم احساس دارد ولی مظلوم واقع شده، می گویند چقدر می شود. اما معنویت در عشق خیلی مهم است و لازم است وقتی مرد و زن با هم اطفاء شهوت می کنند به همدیگر نگاه کرده و در همان حال به دنبال نشانه های خدا در اندام و صورت معشوق بگردند، اگرچه ممکن است به جای اطفاء شهوات فیلسوف شوند، اما از این طریق یک کار بزرگی هم در راستای مردمسالاری کرده اند.
6) یکی از نتایج اخیر سکس که اسلام هم به آن توجه ویژه کرده است فرزند است که معلوم شده است بسیاری از فرزندان زنان در اثر کارهای سکسی بوجود می آیند.( چون فقط زنان حامله می شوند، نه مردان که ده برابر آنان قدرت سکسی دارند) ما تا به حال به این موضوع توجه نکردیم و بسیاری از اندیشمندان ما از این امر غافل بودند که وقتی اطفاء شهوت می کنند ممکن است بچه دار شوند. اگر در چند روز آینده از طریق نوشتن مطالبی در مورد مردمسالاری و یا آیت الله منتظری و مسیح علی نژاد خوانندگان این وبلاگ اضافه نشدند به روشهای جلوگیری از بارداری نیز می پردازیم، بخصوص در این برهه حساس زمانی که احتیاج به مردمسالاری سکسی هم وجود دارد.
7) در اینجا باید چند نکته را هم تذکر دهیم. در طول تاریخ بسیاری از بزرگان و حتی ائمه و پیامبران هم سکس داشتند و این امر را می توانیم از مطالعه دقیق در مورد آنان پیدا کنیم، حتی یکی از دانشمندان بزرگ دینی قرن پنجم نوشته است: نمی دانم چرا خوشم می آید؟ حتی حضرت موسی و داوود و یونس نبی هم سکس داشتند و صحابه پیامبر هم سکس داشتند.
8) امیدوارم این نوشتار (اصطلاح نوشتار واقعا اصطلاح مزخرفی است) برای اثبات وجود سکس در انسان و حیوان و بقیه کافی باشد، وگرنه از این به بعد هرکسی در سایت های اینترنتی خواست از این تیترها سوء استفاده کند چنان دستش می اندازم که دیگر از این کارها نکند.

لطفا به این مطالبات ها توجه نمائید:
اسلام، سکس و شهوت جنسی مردان، حسین خداداد
عبور از تابوی سکس و شهوت

توضیح مجید محمدی بر این مقاله:
1) سکس وجود دارد.
2) سکس میان زنان و مردان وجود دارد.
3) سکس میان مردان با مردان و زنان با زنان و بقیه با بقیه هم وجود دارد.
3) جمهوری اسلامی برای بقای حکومت کثیف خودش جلویش را گرفته است.
4) خامنه ای مهم ترین آدمی است که جلویش را گرفته است.
5) در کتابهای دیگر هم آمده است.
6) در سپاه هم سالها سکس بود.
7) سرکوب سکسی توسط خامنه ای وسیله حفظ اقتدارگرایی دینی است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21599

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ضرورت سکس وحشی برای سرنگونی خامنه ای' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2008