چهارشنبه 4 آذر 1383

صابر: با گذشت ربع قرني از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون هيچ دولتي بطور كامل در اختيار جبهه اصولگرايان نبوده است، ايلنا

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري: در جناح ما حداقل 50 نفر وجود دارد كه شايستگي رياست جمهوري را دارند


تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت : در انتخابات آينده رياست جمهوري قحط الرجال نداريم و به كانديداي اصول‌‏گرا مي‌‏انديشيم.

به گزارش "ايلنا" ، حبيب‌‏الله عسگراولادي كه در جمع اعضاء شوراي مركزي و دبيران جامعه اسلامي كارگران در سراسر كشور سخن مي‌‏گفت ، اظهار داشت : اين كه برخي افراد و گروه‌‏ها اينگونه مي‌‏خواهند جا بيندازند كه كانديدا نداريم و سراغ برخي شخصيت‌‏ها رفته و خواهيم رفت ، اين تفكر باطل است . در جناح ما حداقل 50 نفر وجود دارد كه شايستگي رياست جمهوري را دارند.
وي افزود : با اين همه به دنبال كانديدايي هستيم كه ضمن اصول‌‏گرايي ، مشكلات و مطالبات واقعي مردم را درك كرده و از توان و كارآمدي لازم هم برخوردار باشد و همكاراني پاسخگو انتخاب كند .
دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به بررسي وضعيت چند تن از كانديداهاي احتمالي در اين تشكل ، گفت : از افراد دعوت شده و ميثاق خواسته‌‏ايم ؛ چرا كه معتقديم اصولگرايي كانديدها بايد به طور جدي و واقعي اثبات شود .
وي افزود : همچنين تيم اجرايي دولت آينده بايد افرادي مومن و متعهد به كار خود باشند و نسخه درمان مشكلات كشور را داشته باشند.
عسگراولادي با تأكيد بر لزوم كارآمدي دولت آينده ، اظهار داشت : معتقديم افرادي كه هر پست و سمتي را مي‌‏پذيرند ، بايد به آن ايمان داشته باشند ، چرا كه پس ازپيروزي انقلاب اسلامي پست‌‏هايي دست افرادي بوده كه ايمان و اعتقاد نسبت به آنچه كه در اختيارشان بوده نداشتند و از قبل اين مسئله انقلاب و مردم آسيب ديده‌‏اند .
وي تصريح كرد : بايد با تشكيل دولت كريمه ، هدف امام راحل از بنيانگذاري جمهوري اسلامي و فلسفه تشكيل نظام را محقق كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عسگراولادي تأكيد كرد : اينجانب همواره در كنار جامعه اسلامي كارگران بوده‌‏ا‌‏م و تا آخر نيز انشاء‌‏الله هستم و اين تشكل را در خط امامت و ولايت و اعضاء آن را از اصولگرايان مي‌‏دانم .
بر اساس اين گزارش در ابتداي اين نشست ، عليرضا صابر ؛ دبير كل جامعه‌‏اسلامي كارگران سراسر كشور گزارشي از برگزاري موفقيت‌‏آميز سومين كنگره سراسري جامعه را بيان كرد .
صابر همچنين با اشاره به مباحث انتخابات رياست جمهوري ، گفت : انتظار جامعه اسلامي كارگران از جبهه پيروان خط امام و رهبري آن است كه در انتخابات ، كانديداي مورد نظر اصولگراي معرفي شود و به آدرس‌‏هاي غلطي كه برخي افراد و گروه‌‏ها مي‌‏دهند ، توجهي نشود .
وي تأكيدكرد : باگذشت ربع قرني از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون هيچ دولتي بطور كامل در اختيار جبهه اصولگرايان نبوده است و بايد تلاش شود تا حقيقت اسلام ناب محمدي و اهداف عاليه‌‏ نظام جمهوري اسلامي به شكل واقعي در جامعه پياده شود .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14800

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صابر: با گذشت ربع قرني از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون هيچ دولتي بطور كامل در اختيار جبهه اصولگرايان نبوده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016