پنجشنبه 5 آذر 1383

قالیباف: حوصله گوش کردن به سخنان عباسی را ندارم، شريف نيوز

فرمانده نيروى انتظامى در پايان چهارمين اردوى دانشجويى «صبا» گفت: نبايد مسئولين را با انقلاب و اسلام گره بزنيم كه اگر كسى به مسئولان انتقاد كرد ضد نظام تلقى شود.
به گزارش خبرنگار شریف نیوز ، وى در ادامه گفت: مشكل كشور ما كمبود منابع پولى نيست، چون نفت 50 دلار در مقايسه با نفت 10 دلار به شرايط كشور ما بهبودى نداد. مشكل، بحران مديريت و كارآمدى است.
سردار قاليباف با تاكيد بر هدفمند كردن يارانه‏ها گفت: در شرايطى كه هر عضو خانواده‏هاى شمال شهر خودرو شخصى دارند، ما خارج كننده چند ليتر بنزين از كشور را كه براى رفع گرسنگى به اين كار رو آورده در مرز، هدف گلوله قرار مى‏دهيم.
وى اضافه كرد: در اسلام جهت همه احكام به سمت عدالت است و فقر و فساد هم زاييده‏ى تبعيض و بى عدالتى است.

فرمانده نيروى انتظامى در رابطه با سخنرانى‏هاى اخير «حسن عباسى» گفت: من نه حوصله گوش كردن به اينها را دارم و نه وقتش را، و دلايل انتقادات ايشان را بايد از خود برادرمان آقاى عباسى پرسيد.
وى ضمن تكذيب باندهايى براى قاچاق دختران به خارج گفت: البته افرادى به طور شخصى به خارج رفته و در كاباره‏ها خودفروشى مى‏كنند.
وى به پرونده قاچاق دختران خانواده‏هاى فقير مشهدى به پاكستان اشاره كرد و گفت: ما تك تك عوامل آن شبكه را دستگير كرديم. خوب است از دستگاه قضايى سئوال كنيد با قاچاقچيان دستگير شده برخوردى كرده است؟!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده نيروى انتظامى به آرايش جديد اين نيرو اشاره كرد و گفت: بنزهاى الگانس را بدون استفاده از دلار دولتى و به قيمت شانزده و نيم ميليون تومان خريديم.
قاليباف در ادامه در مورد بزهکاری موجود در جامعه گفت: سه قشر مزاحمان خيابانى و اوباش، توزيع كنندگان مواد مخدر در پارك‏ها و ميادين، و روسپيان را در 72 ساعت به صورت كامل و تك تك، آمادگى براى دستگيرى شان داريم، به شرطى كه ساير دستگاه‏ها براى پس از دستگيرى برنامه‏اى داشته باشند.
وى گفت دانشجو بايد براى جامعه مددكار و براى دولت تصميم ساز باشد.
محمد باقر قاليباف سه نياز جامعه امروز را نشاط، آرامش و اميد دانست و گفت «هر چه اينها كم رنگ‏تر شود خرده فرهنگ‏هاى كج‌رو ظهور بيشترى پيدا مى‏كنند.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/14846

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قالیباف: حوصله گوش کردن به سخنان عباسی را ندارم، شريف نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016