پنجشنبه 12 آذر 1383

دبيركل جبهه‌ مشاركت: فعلا “معين” كانديداي اصلي جبهه‌ مشاركت است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس سياسي
در انتخابات آتي رياست جمهوري به دنبال كانديدايي هستيم كه لزوما حزبي نبوده و در ميان جريان‌هاي مختلف هم موضع‌گيري سختي نسبت به وي وجود نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) دبيركل جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي كه به دعوت جبهه‌ي مشاركت شاخه‌ي سيستان و بلوچستان در سالن اجتماعات هتل استقلال زاهدان سخن مي‌گفت، با بيان مطلب فوق گفت: با توجه به اين‌كه امكان برگزاري انتخابات به صورت آزاد و به معناي كامل آن، در كشور وجود ندارد، بنابراين بايد بر اساس واقعيات پيش رفت، چرا كه پي‌گيري ايده‌آل‌ها در اين شرايط غيرممكن است.

محمدرضا خاتمي با اشاره به اين‌كه فعلا معين كانديداي اصلي جبهه‌ي مشاركت است، اظهار داشت: تدين، ساده‌زيستي و صفات شخصيتي بالاي معين باعث شده كه فعلا تفكرات حزب بر وي متمركز باشد، ضمن اين‌كه هنوز به دنبال اجماع هستيم و اگر كانديداي بهتري مورد وفاق قرار گرفت، حتما معرفي خواهد شد.

وي درخصوص برنامه‌هاي آينده‌ي حزب متبوعش گفت: برنامه‌ي اصلي ما توسعه‌ي تشكيلات و انسجام آن است كه در اين راستا فعال كردن تشكيلات استاني مهم‌ترين برنامه است.

دبيركل جبهه‌ي مشاركت ايران اسلامي خاطرنشان كرد: با توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردم و پالايش آنها، اساس فعاليت حزب بر پايه‌ي اين خواسته‌ها اولويت‌بندي خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خاتمي با رد شايعه‌ي تحريم انتخابات از سوي جبهه‌ي مشاركت گفت:كساني كه معتقد به مشخص بودن نتيجه‌ي انتخابات هستند و شركت در آن را بي‌فايده مي‌دانند، عملا جامعه را به سمت استبداد پيش مي‌برند.بنابراين ما با قدرت در عرصه‌ي انتخابات شركت خواهيم كرد، ضمن آن‌كه بر قانوني بودن انتخابات هم پافشاري مي‌كنيم.

وي با اشاره به عدم پوشش خبري فعاليت‌ها و نداشتن نهادهاي خبري همچون راديو، تلويزيون و مطبوعات گفت: با وضعيت فعلي كاري سخت پيش رو داريم،ضمن آن‌كه بايد در نظر داشت كه كانديداي انتخابي ما بايد از هفت خوان رستم بگذرد تا صلاحيتش تاييد شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15133

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل جبهه‌ مشاركت: فعلا “معين” كانديداي اصلي جبهه‌ مشاركت است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016