شنبه 21 آذر 1383

پاول:علیرغم خواست تندروها که نمی خواهند کنترل خود را بر کشور از دست دهند بعضی چیزها در ایران تغییر خواهد یافت، مهر

کالین پاول وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد صحبتهای سر شام در نشست شرم الشیخ در مصر با کمال خرازی وزیر امور خارجه آمریکا سودمند و مفید بود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه ، پاول در اظهاراتی اعلام کرد که گفتگوهایش با خرازی در ماه گذشته بر سر معضل انفجار جمعیت در ایران و یافتن شغل برای جوانان بیکار ایران بوده است .

پاول که قبلاً این گفتگو را اتفاقی و بدون برنامه ریزی شده خوانده بود و گفته بود که آن صرفاً گفتگوی مؤدبانه سر شام بود در دیدار خود با عده ای از دانشجویان هلندی اعلام کرد که" من کمی درباره گفتگو با همتای ایرانی مطالعه و بررسی کردم و چند هفته پیش با وزیر امور خارجه ایران گفتگو کردم و این گفتگو گفتگوی خوبی بود".

پاول گفت : "حقیقت این است که آنچه که ما در مورد آن صحبت کردیم این بود که آنها( ایران ) دارای جمعیت زیاد و جوان است و مردم بسیاری در آنجا نیاز به شغل دارند و هر ساله هم به این جمعیت آنها اضافه می شود".

وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد:"من تصور می کنم که جمعیت جوان ایران بر دولت آن کشور فشار وارد خواهد ساخت تا به آنها اجازه دهد در کشور خود به آزادی دست یابند آزادی که توام با احترام و تعامل با دیگر کشورها خواهد بود".

وی اعلام کرد: من فکر می کنم علیرغم خواست (تندروها) که نمی خواهند کنترل خود را بر کشور از دست دهند بعضی چیزها در ایران تغییر خواهد یافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دیدار پاول و خرزای در نشست شرم الشیخ و کنفرانس مربوط به منازعه عراق در سر شام ترتیب داده شده بود قبلاً بوسیله رسانه ها منتشر شده بود.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15400

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاول:علیرغم خواست تندروها که نمی خواهند کنترل خود را بر کشور از دست دهند بعضی چیزها در ایران تغییر خواهد یافت، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016