شنبه 28 آذر 1383

در پي يك سرقت مشكوك اسناد و مدارك هفته‌‏نامه پيام قم سرقت شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

مدير مسوول هفته نامه پيام قم ، گفت : سه‌‏شنبه گذشته ساعت 5/8 شب هنگامي كه به اتفاق همسر و فرزندم از منزل خارج شديم و پس از بازگشت به منزل در ساعت 40/11 مشاهده كرديم كه بدون اينكه آسيبي به درب منزل رسيده باشد ، فرد يا افرادي با ورود به منزل مسكوني اينجانب اقدام به سرقت كيف شخصي اسناد و مدارك مربوط به هفته نامه پيام قم و همچنين مقداري تصاوير خانوادگي و يك حلقه فيلم كه مربوط به مراسم عروسي و زندگي شخصي اينجانب بوده است ، كرده‌‏اند و اين در حالي است كه اشياء قيمتي كه در معرض ديد سارق يا سارقان قرار داشته است ، مورد تعرض قرار نگرفته است.
حجت حيدري در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" ،با اعلام مطالب فوق ، افزود : بلافاصله سرقت مذكور به اطلاع مأموران انتظامي و ذيصلاح رسيده است ، اما تاكنون هيچگونه نتيجه‌‏اي در برنداشته است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد : به دنبال بازداشت و دستگيري‌‏هاي اخير در قم كه در آن چند نفر از نيروهاي شاخه جوانان جبهه مشاركت قم و يك روزنامه نگار و وبلاگ نويس كه به اتهام اقدام عليه امنيت ملي دستگير شده بودند ، منزل و محل دفتر هفته نامه پيام قم پس از احضار اينجانب به دادگاه انقلاب با حكم صادره از سوي دادگاه انقلاب به طور همزمان مورد بازرسي قرار گرفت و كيس كامپيوتر نشريه نيز توقيف شده است .
وي از ارسال نامه‌‏اي سرگشاده به شوراي تأمين استان قم خبر داد و گفت : در اين نامه جزييات و قايع اخير را شرح داده و خواستار اتخاذ عملي از سوي مقامات ذيصلاح در اين راستا شده‌‏ام .
وي تصريح كرد : در اين نامه سرگشاده آورده‌‏ام كه در اعتراض به وقايع پيش آمده در چند روز گذشته براي خود و خانواده‌‏ام ، هفته نامه پيام قم پس از 7 سال انتشار ، اين هفته منتشر نمي‌‏شود .

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15670

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'در پي يك سرقت مشكوك اسناد و مدارك هفته‌‏نامه پيام قم سرقت شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016