چهارشنبه 2 دی 1383

نامه‌‏ سر گشاده جمعي از فعالان سياسي فرهنگي استان خوزستان به رئيس‌‏جمهوري براي رسيدگي به مساله ششمين جشنواره ايران زمين، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

جمعي از فعالان فرهنگي ، اجتماعي و سياسي دانشگاهي استان خوزستان در نامه‌‏اي سرگشاده به رئيس‌‏جمهوري در خصوص وقايع پيش آمده پيرامون ششمين جشنواره ايران زمين ، خواستار تعيين هيأت ويژه‌‏اي از سوي رئيس‌‏جمهور براي بررسي وقايع پيش آمده شدند .
به گزارش خبرنگار "ايلنا" در اين نامه آمده است : حضرتعالي كه خود از اصحاب فرهنگ و هنر مي‌‏باشيد ، از تأثيرگذاري بي‌‏بدليل جشنواره هايي نظير جشنواره تئاتر ايران زمين در جذب جوانان و نوجوانان ايران اسلامي به مقوله فرهنگ و هنر اطلاع داريد و همچنين مستحضريد برخورد قضايي و اقتدارگونه با مقوله فرهنگ و هنرمندان تأثيرات جبران‌‏ناپذيري بر فرهنگ اين مرز و بوم بر جاي خواهد گذاشت .
جناب رئيس جمهور ؛ شكي نيست حساسيت يك ملت در برابر حفظ ارزرش‌‏ها و هنجارهاي اجتماعي‌‏اش ، توان بالقوه ارزشمندي است كه مي‌‏تواند تماميت سرزمين آنها را حفظ كند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ماجراهاي پيش آمده در جشنواره ايران زمين هم كسي داعيه دفاع از هيچ رفتار ناهنجاري را ندارد ، اما بروز صحنه‌‏هاي تكراري توهين و افترا به مسوولان و مديران و زير پا گذاشتن عدالت و تقواي ديني به بهانه دينداري خبر از وجود احتمالي كينه عميق مي‌‏دهد .

Copyright: gooya.com 2016