سه شنبه 8 دی 1383

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست‌‏خارجي مجلس هفتم: تاكنون هيچ‌‏يك از وبلاگ نويساني كه بازداشت شده بودند، به كميسيون مراجعه نكرده است، ايلنا

از يك انتخابات آزاد و مردمي در عراق حمايت مي‌‏كنيم
تهران- خبرگزاري كار ايران

رييس كميسيون امنيت ملي و سياست‌‏خارجي مجلس هفتم گفت: برغم اين كه كميسيون آمادگي خود را براي شنيدن سخنان وبلاگ نويساني كه بازداشت شده بودند، اعلام كرده ولي تاكنون هيچ يك از آنها به كميسيون مراجعه نكرده است.

علاء الدين بروجردي در گفت و گو با خبرنگاران پارلماني با اشاره به موضع جمهوري اسلامي در قبال انتخابات در كشور عراق افزود : ما معتقديم كه يك انتخابات آزاد و مردمي در عراق مي‌‏تواند سرنوشت مردم اين كشور را رقم بزند و ما از اين انتخابات حمايت مي‌‏كنيم.
وي در خصوص مطرح شدن اتهام دخالت در امور عراق توسط برخي ازمسوولان دولت موقت عراق اظهار داشت : سياست ايران عدم مداخله در امور ديگر كشورها از جمله عراق و افغانستان است ولي متاسفانه در ساختار حكومت موقت عراق عناصري را تزريق كرده اند از جمله وزير دفاع اين كشور كه ماموريت آنها خراب كردن روابط ايران و عراق است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از رييس كميسيون امنيت ملي پرسيده شد كه آيا شما هم گزارش وزارت اطلاعات مبني بر حمايت گروه القاعده از برخي افراد در حكومت عراق كه ايران را متهم به دخالت در امور عراق كرده اند ديده ايد؟ گفت: من اين گزارش را نديده ام.

Copyright: gooya.com 2016