جمعه 2 بهمن 1383

منصور بابائي به ابديت پيوست، حزب ملت ايران

پاينده ايران اي آفريدگار پاك
ترا مي پرستم و از تو ياري مي جويم

همرزم منصور بابائي به ابديت پيوست

روانشاد منصور بابائي در خطه كرمانشاه چشم به جهان گشود و در دهه 1340 خورشيدي كه اختناق به حد اعلاي خود رسيده بود ، در دوره ي دانشجويي به حزب ملت ايران پيوست . واز آن زمان در راه آرمانهاي ملت گرايي كوشا بود . ايشان مدارج حزبي را تا وابستگي به شوراي مركزي حزب طي نمود . در زمان انقلاب از فعالاني بود كه در كنار همرزم شهيد ، داريوش فروهر در تمامي لحظات حضور مستمر داشت ، بويژه در مسائل مربوط به كردستان جزء اولين فرستادگان در كنار داريوش فروهر براي همبستگي هرچه بيشتر تمامي گروه ها و تيره هاي ايراني بويژه كردان دلير كوشش نمود به نحوي كه در تمامي سختي و ناملايمات آنروز كردستان حضور داشت .
آن روانشاد در وزارت كشور ، در خدمتگزاري به ميهن انجام وظيفه كرد و به رياست اتحاديه شهرداري ها منصوب شد . در دهه 60به تقاضاي خود بازنشسته گرديد تا بتواند بيشتر منشأ خدمت به هم ميهنان باشد و از آن زمان بود كه تمام وقت خود را در اختيار دبيرخانه حزب ملت ايران قرار داده و مسئوليت هاي اجرائي دبيرخانه را بعهده داشت .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منصور بابائي شخصي صميمي ، ميهن دوست و ايران خواه بود كه سرتاسر زندگي خود را وقت خدمت به هم ميهنان و ميهن عزيز نمود .
با اندوه بسيار در دهه پاياني زندگي سرشار از خدمتش ، دچار بيماري گرديد كه نهايتاً منجر به درگذشت او شد ولي در عين بيماري لحظه اي از فكر ايران و سرنوشت ايرانيان غافل نبود .براي دوستان و ياران او ، فقدان چنين يار گرامي و گرانقدري سنگين و جانگداز است .

در گذشت او را به همسر مهربان و فداكارش كه مخصوصاً در دوران طولاني بيماريش ، لحظه اي از او غافل نشد و همواره يار و مددكارش بود و همچنين به دختران عزيزش و برادر گرامي و خانواده محترمشان صميمانه دل آرامي و تسليت عرض مي كنيم و براي آنها آرزوي شكيبائي و تندرستي داريم

دبيرخانه حزب ملت ايران - تهران
آدينه - دوم بهمن ماه 1383 خورشيدي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/17258

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منصور بابائي به ابديت پيوست، حزب ملت ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016