یکشنبه 18 بهمن 1383

فرمانده نيروي انتظامي: «حادثه پاكدشت» هرگز نبايد تكرار شود؛ من مستقيما و بي‌واسطه قضاياي «حادثه پاكدشت» را كنترل و پيگيري كردم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس اجتماعي - شهري

فرمانده نيروي انتظامي گفت: من مستقيما و بي‌واسطه قضاياي «حادثه پاكدشت» را كنترل و پيگيري كردم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران سردار قاليباف در مراسم «جشن بزرگ انقلاب اسلامي» كه در پاكدشت برگزار شد، اظهار اميدواري كرد: با تلاشها و پيگيري‌هاي انجام شده، هرگز شاهد تكرار چنين اتفاقاتي در هيج از شهرهاي كشور بويژه شهرهاي مهاجرنشين نباشيم.
سردار قاليباف در ادامه به اوضاع كشور در سالهاي قبل از انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: نگاهي گذرا به تاريخ ايران در سالهاي قبل از انقلاب اسلامي نشان مي‌دهد در آن سالها، عزت ، اقتدار، استقلال و تماميت ايران و اسلام زير سؤال بود و ما هيچ هويتي نداشتيم.
وي امام خميني (ره) و شهدا را احياگر اسلام و ايران خواند و از مردمي بودن، باورهاي ديني، وحدت كلمه و انسجام همگاني به عنون ويژگيهاي انقلاب اسلامي ياد و تصريح كرد: در كنار اين عوامل رهبري ويژه حضرت امام خميني (ره) و نقش بزرگ مرد الهي از همه عوامل تاثيرگذارتر بود.
سردار قاليباف گفت: همين عوامل سبب پيروزي ايران در دوران طلايي دفاع مقدس شد.
فرمانده نيروي انتظامي تاكيد كرد: تداوم راه امام راحل حفظ مباني و اصول ياد شده و همواره دغدغه مردم داشتن در مجموع تصميم‌گيريها و توجه به نقش و مشاركت آنها است.
وي با اشاره به برخي مشكلات و چالشهاي پيش روي كشور بخشي از آنها را نشأت گرفته از عملكرد دشمنان، بخش ديگر را مربوط به مديريت و كارآمدي مديران دانست و گفت: ما به عنوان مسوول نبايد سهم اشتباهات خود را به حساب دشمنان بگذاريم؛ چرا كه اين، ظلمي به جامعه است.
سردار قاليباف تاكيد كرد: يك مسؤول در نظام جمهوري اسلامي، بايد با صداقت، صفا و صميميت و بدون طمع كار كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده نيروي انتظامي اظهار داشت: اگر مبتني بر سنتهاي الهي و اهداف انقلاب حركت كنيم و مردم را همواره ولي نعمت خود بدانيم، فرصت‌هاي بسياري از جمله سرمايه‌هاي انساني، اجتماعي و اقتصادي براي پيشرفت كشور داريم.

Copyright: gooya.com 2016