شنبه 1 اسفند 1383

انصاري راد: حاكميت بايد تجلي دهنده‌ منافع ملي و مردمي و مدافع حقوق شهروندان باشد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

يك نماينده‌ي دوره‌ي ششم مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: قرآن، انسان را حاكم بر سرنوشت خود و رمز خلقت انسان را آزادي او مي‌داند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حسين انصاري‌راد، صبح شنبه طي سخناني به مناسبت روز تاسوعاي حسيني كه در منزل هاشم صباغيان برگزار شد، بر توجه حاكمان به اراده‌ي عمومي مردم و به دست اوردن مشروعيت از اين راه تاكيد كرد.

وي يادآور شد كه قانون اساسي نيز بر به دست آوردن مشروعيت از طريق راي مردم اشاره كرده است و هيچ كس حق ندارد حق حاكميت مردم بر سرنوشت خودشان را ناديده بگيرد.

اين فعال سياسي خاطرنشان كرد: اراده‌ي الهي بر آزادي انسان در مقام فكر، انديشه، عقيده و تدبير امور قرار گرفته است و حاكميت بايد تجلي دهنده‌ي منافع ملي و مردمي و مدافع حقوق شهروندان باشد.

وي هم‌چنين متن حركت امام حسين(ع) را درهم شكستن اراده‌ي حاكم مستبد و غير عادل دانست و افزود: علي‌رغم نگاه غير متعارف به قيام امام حسين(ع)، نگاه و كلمات خود حضرت به اين قيام بسيار عادي و دست يافتني است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18493

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انصاري راد: حاكميت بايد تجلي دهنده‌ منافع ملي و مردمي و مدافع حقوق شهروندان باشد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016