یکشنبه 9 اسفند 1383

اعتراض رييس فراکسيون زنان مجلس به حضور "نفيسه فياض بخش" درهيات اعزامى به هند، ايرنا

تهران ، خبرگزارى جمهورى اسلامى

"عفت شريعتى" رييس فراکسيون زنان مجلس گفت که در اعتراض به سفر نفيسه فياض بخش به هند که بدون اطلاع اين فراکسيون صورت مىگيرد، از سفر به اجلاس " پکن بعلاوه ۱۰ " در نيويورک امتناع خواهد کرد.
قراراست نفيسه فياض بخش به همراه غلامعلى حدادعادل رييس مجلس شوراى اسلامى و هيات پارلمانى مجلس بعداز ظهر امروز به هند سفر کند.
نماينده مشهد درمجلس روز يکشنبه به خبرنگار پارلمانى ايرنا گفت : سفر خانم فياض بخش بدون اطلاع وبرنامه ريزى فراکسيون زنان صورت مىگيرد و مورد اعتراض اعضاى فراکسيون واقع شد.
شريعتى گفت : در برنامه ريزىهاى فراکسيون زنان انضباط و نظم سرلوحه کار هاست وسفرهاى نمايندگان که يکى از وظايف نمايندگى آنهاست ، بايد براساس تنظيم فراکسيونى صورت پذيرد .
وى افزود : لذا به علت اختلالى که از سوى بعضى همکاران در روال منظم سفرها صورت گرفت ، اينجانب به عنوان دفاع از حقوق زنان انصراف خود را از اين سفر اعلام کردم .
رييس فراکسيون زنان درمجلس با انتقاد از همراهى فياض بخش با هيات همراه رييس مجلس به هند، گفت که اين تصميم او در " اعتراض به تضييع حقوق ديگرنمايندگان زن صورت گرفته است " .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى همچنين از مرکز مشارکت زنان نهاد رياست جمهورى گلايه کرد وگفت : عليرغم حسن نيتى که فراکسيون زنان نسبت به مرکز مشارکت زنان از خود نشان داد، اين انتظار بود که مرکز مشارکت زنان سند مربوط به فعاليتها که به اين سفر مربوط مىشد را دراختيار نمايندگان مجلس قراردهد.
شريعتى اضافه کرد : متاسفانه اين کار هم صورت نگرفت و اين گلايه ما از مرکز مشارکت زنان است .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18760

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض رييس فراکسيون زنان مجلس به حضور "نفيسه فياض بخش" درهيات اعزامى به هند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016