پنجشنبه 20 اسفند 1383

تخلفات مالي در جامعه فارغ‌التحصيلان دانشگاه صنعتي اميركبير اعتراض ده‌ها نفر از فارغ‌التحصيلان اين دانشگاه را برانگيخت، بازتاب

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: تخلفات مالي در جامعه فارغ‌التحصيلان دانشگاه صنعتي اميركبير اعتراض ده‌ها نفر از فارغ‌التحصيلان اين دانشگاه را برانگيخته است.
بنا بر اين گزارش، جمعي از فارغ‌التحصيلان دانشگاه صنعتي اميركبير طي توماري به هيئت امناي جامعه فارغ‌التحصيلان آن دانشگاه، نسبت به عملكرد جامعه فارغ‌التحصيلان در شكل‌دهي شبكه‌هاي مالي فاسد و تطميع تعداد اندكي از اعضاي هيئت امناي جامعه فارغ‌التحصيلان اين دانشگاه و جلوگيري از فرآيندهاي دمكراتيك حاكم بر اين مجموعه هشدار داده‌اند.
در اين تومار، از دبير سابق جامعه، يكي از بازرسان، يك عضو برجسته اتاق بازرگاني تهران و دو تن از اعضاي هيئت اجرايي سابق و يك نفر ديگر از اعضاي هيئت امنا، به عنوان اعضاي اين شبكه ياد شده است. همچنين در اين نامه به رئيس دانشگاه به عنوان رئيس جامعه فارغ‌التحصيلان دانشگاه به علت بي‌توجهي نسبت به اين مشكلات و عدم انجام اقدامات لازم هشدار داده شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است، برگزاري و پرداخت هزينه‌هاي سنگين براي برنامه‌هاي وابسته‌هاي فارغ التحصيلان به صورت صوري از جمله اتهامات وارده به اين افراد مي‌باشد اما تاكنون برخورد خاصي توسط مديريت دانشگاه با تخلفات مالي فارغ‌التحصيلان صورت نگرفته است.

Copyright: gooya.com 2016