پنجشنبه 11 فروردین 1384

وزیر جنگ اسرائیل: اسرائیل بکار گیری گزینه های دیپلماتیک با ایران را می پذیرد، مهر

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد:با اینکه تل آویو از بمب های اتمی احتمالی ایران بیشتر احساس خطر می کند اما بکارگیری گزینه دیپلماتیک را که اروپاییها با تهران برای دور کردن از این خطرات در پیش گرفته اند، می پذیرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد : شائول موفاز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از دیدار و گفت و گو با کاندولیزارایس وزیر امور خارجه آمریکا گفت : اروپاییها شیوه نزدیکی دیپلماتیک را در پیش گرفته اند و ما معتقدیم که گزینه دیپلماتیک برای بازداشتن ایرانیها ازتبدل شدن به قدرت هسته ای بهتر است .

هفته گذشته آریل شارون نخست وزیر رژیم صهیونیستی درجریان دیدارش با اعضای کنگره آمریکا اعلام کردکه تل آویو قصد ندارد به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند.

روزنامه ساندی تایمز انگلیس پیشتربا استناد به برخی ازاطلاعات فاش ساخت که اسراییل درصورت شکست گزینه های دیپلماتیک طرحی را برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران تدارک دیده است .

13مارس گذشته وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که آمریکا به اسراییل اجازه نداده تا تاسیسات هسته ای ایران را مورد حمله قراردهد و همچنان استفاده ازگزینه دیپلماتیک را ترجیح می دهد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ژانویه گذشته دیک چنی معاون رئیس جمهوری آمریکا از احتمال اقدام اسراییلیها برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران صحبت کرده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19975

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزیر جنگ اسرائیل: اسرائیل بکار گیری گزینه های دیپلماتیک با ایران را می پذیرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016