یکشنبه 14 فروردین 1384

به رغم استعفاي قاليباف، وی کاندیدای اصولگرایان نخواهد بود، انتخاب

عزت الله يوسفيان عضو فراکسيون اکثريت مجلس با بيان اينکه قاليباف براي حضور در انتخابات نيازي به استعفا ندارد, گفت: فرمانده ناجا با اين کار خواسته شائبه استفاده از موقعيت در انتخابات را رد کند.

نائب رئيس کميسيون قضايي مجلس در گفت و گو با " پایگاه خبری نزدیک به سردار قالیباف" افزود: کانديداي اصولگرايان آقاي لاريجاني است و اين مساله به تمامي دفاتر استانها اعلام شده است و جناب آقاي قاليباف کانديداي اصولگرايان نيست .
وي تصريح کرد ؛ هر چند کانديداي نهايي اصولگرايان براساس نظرسنجي 20 ارديبهشت ماه معرفي مي شود اما در حال حاضر آقاي لاريجاني بعنوان کانديدا اعلام شده است.
نماينده مردم آمل ضمن انتفاد تلویحی از حضور قالیباف تاکيد کرد که با حضور قاليباف در عرصه انتخابات ؛ اصولگرايان با تکثر کانديدا مواجه خواهند شد.
در همین حال حسینعلی شهریاری،عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس ضمن استقبال از استعفای قالیباف پیش بینی کرد:ایشان،شانس چندانی جهت پیروزی در انتخابات نخواهند داشت.

آخرين اخبار از استعفای قالیباف و عوارض پيرامون آن

به رغم تلاش شورای هماهنگی انقلاب برای برقراری نحوه ای تفاهم با جمعیت ایثارگران و گروه آبدگران که هر دو تا انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی وزنی در حوزه توزین قدرت سیاسی نداشتند، سرانجام چهره شاخص ایثار گران ضمن مخالفت با تصمیم شورای هماهنگی برای مقابله با این شورا پشت سر محمد باقر قالیباف(فرمانده نیروی انتظامی)قرار گرفته اند.
بنا به گزارش پاره ای از پایگاههای خبری نزدیک به سردار قالیباف،دارابی،قائم مقام ایثارگران گفت:قالیباف اینک یکی از هفت کاندیدای ایثارگران محسوب می شود.
وی ضمن انتقاد از تصمیم قطعی شورای هماهنگی در انتخاب لاریجانی بر مقابله آرام ایثارگران برای به دست آوردن جایگاه سیاسی مناسب تاکید کرد.
ناظران سیاسی بین خبر استعفای قالیباف از فرماندهی ناجا و موضع گیری سخنگوی ایثارگران ،ارتباط ظریفی قائلند.
به گفته یک منبع نزدیک به گروه آبادگران و ایثارگران،این دو جمعیت برای اثبات موجودیت خود بایستی بر مواضع پیشین خود اصرار ورزیده تا حداقل سهمی در دولت آینده داشته باشند.
پس از اعلام خبر استعفای قالیباف از ناجا و علنی شدن ارتباط ایثارگران با این اقدام افراد و جریانهای سیاسی ، ضمن استقبال از استعفای سردار قالیباف از فرماندهی نیروی انتظامی،شانس وی را برای حضور در جمع نامزدهای اصولگرا بسیار ضعیف تلقی کردند.
این منبع ضمن ستایش از پاره اقدامات قالیباف،اعلام کردند:فرمانده ناجا بهترین زمان را برای استعفا برگزیده است؛چرا که از مدتها پیش زمزمه جایگزینی وی به گوش می رسید و قالیباف با استعفای خود در زمانی که ذر حد یکی از نامزدهای ریاست جمهوری مطرح شده است،ضایعات جایگزینی فرماندهی ناجا به حداقل رسانده،خود را برای دوره های آتی آماده می کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قابل ذکر است امروز یک حقوقدان و استاد دانشگاه شهید بهشتی،فعالیت های انتخاباتی قالیباف را قبل از استعفا از فرماندهی ناجا غیرقانونی خوانده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20071

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'به رغم استعفاي قاليباف، وی کاندیدای اصولگرایان نخواهد بود، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016