سه شنبه 16 فروردین 1384

اظهارات آرمين در مورد ادعاهای شهرام اعظم، امروز

محسن آرمين، نماينده مردم تهران در مجلس ششم كه پرونده زهرا كاظمي را مورد بررسي دقيق قرار داده بود، در اين خصوص مي‌گويد: زماني كه بنده در مجلس، بنا بر وظيفه نمايندگي مردم، پيگير اين ماجرا بودم، برخي كاركنان، مسئولان و پزشكان بيمارستان و پزشكي قانوني با مراجعه به من، اطلاعات خود را ارائه مي‌كردند. مسئولان وزارت اطلاعات هم با حضور در كميسيون‌هاي امنيت ملي و سياست خارجي و اصل 90، اطلاعات خود را در اين‌باره گزارش مي‌كردند، اما در آن زمان، دكتر اعظم هيچ مراجعه‌اي به مجلس و شخص بنده نداشته و من تنها با مصاحبه‌اي كه ايشان انجام دادند، اسمشان را شنيدم.
به نوشته روزنامه «اقبال»، آرمين مي‌گويد: اگر اين فرد در آن زمان مانند ديگران به مجلس رجوع مي‌كرد و اطلاعات خود را در اختيار مي‌گذاشت، اكنون بهتر مي‌شد درباره صحت و سقم آن اظهارنظر كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهرام اعظم كه خود را عضو كادر پزشكي بيمارستان بقيةالله‌الاعظم معرفي مي‌كند، با برگزاري يك كنفرانس خبري در كانادا، ادعا كرده كه در شب انتقال پيكر زهرا كاظمي به بيمارستان بقيةالله، وي پزشك كشيك بوده و كاظمي را معاينه كرده است. او ادعا مي‌كند، كاظمي بيش از آن‌كه منابع رسمي جمهوري اسلامي ايران اعلام مي‌كند، شكنجه شده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20128

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات آرمين در مورد ادعاهای شهرام اعظم، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016