شنبه 3 اردیبهشت 1384

اعتراض به محكوميت چند عضو سابق يك تشكل دانشجويي دانشگاه يزد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


يك تشكل دانشجويي دانشگاه يزد، با اشاره به آستانه‌ي انتخابات رياست جمهوري، نسبت به احكام صادر شده براي چند فعال سابق خود اعتراض كرد.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين تشكل در اطلاعيه‌اي، يكي از اتهامات محكومان پرونده را توهين به مسوولان خوانده و عنوان كرده كه انها تمامي اتهامات را به طور قاطع رد كرده‌اند و به زودي به اين احكام اعتراض خواهند كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بنابر اين اطلاعيه، پنج تن از فعالان سابق يك تشكل دانشجويي دانشگاه يزد به نام‌هاي «عماد بهاور»، «بهروز خالقي»، «آزاده ضياء»، «نويد غلامي» و «عليرضا فرخ‌نيا» از طرف شعبه‌ي 2 دادگاه انقلاب دادگستري استان يزد، به 3 ماه زندان (تعليق به مدت 4 سال) محكوم شدند. همچنين پرونده‌ي «محمدرضا رحيمي‌راد» در ارتباط با اين پرونده همچنان مفتوح اعلام شده است.


در ادامه‌ي اين اطلاعيه آمده است: اين احكام مربوط به جريان دعوت از دكتر پيمان در اسفند ماه 81 است. سخنراني دكتر پيمان در دانشگاه يزد به دليل تهديد گروه‌هايي ‌چند ساعت پيش از آغاز مراسم لغو شد و اين حركت از سوي هيات نظارت دانشگاه موجب اعتراض شديد اعضاي انجمن و تجمع كوتاه مدت آنها در محوطه‌ي دانشگاه شد. اين در حالي است كه آيا هيچ يك از اعضاي گروه‌هايي كه اقدام به محاصره‌ي فرودگاه يزد و برگزاري تجمع‌هايي در شهر كرده بودند، حتي به دادگاه احضار شده‌اند؟

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21475

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعتراض به محكوميت چند عضو سابق يك تشكل دانشجويي دانشگاه يزد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016