دوشنبه 5 اردیبهشت 1384

با وجود دستور شاهرودی، سعيد مرتضوي، مانع آزادي عليجاني است، رسيدگي به تمام خواسته هاي زرافشان و پيران، خسرو شميراني

- پروین بختیاری نژاد: با وجود دستور آقای شاهرودی، سعید مرتضوی مانع آزادی همسرم میشود.

- بهاره پیران: تمام خواسته های پیمان پیران و دکتر زرافشان را پذیرفتند.

خسرو شمیرانی – 5 اردیبهشت – خانم پروین بختیاری نژاد در یک گفتگوی تلفنی اظهار داشت که همسر وی رضا علیجانی پس از پایان اعتصاب غذا همچنان در وضعیت سلامتی بسیار نا مناسبی به سر می برد.

او همچنین افزود: آقای محمود شاهرودی رییس قوه قضاییه دستور آزادی رضا علیجانی را صادر کرده است اما آقای سعید مرتضوی مانع از آزادی وی است. در پاسخ به این سوال که چگونه چنین امری ممکن است خانم بختیاری نژاد اظهار داشت که برای وی نیز شدیدا شگفت انگیز است که چطور یکی از کارمندان قوه قضاییه میتواند اینگونه از دستور رییس این قوه سرپیچی کند.

بهاره پیران، خواهر پیمان پیران نیز در تماس کوتاهی گفت که برادر وی دقایقی پیش از ساعت 9 صبح با منزل تماس داشته و گفته است که او، ناصر زرافشان و اکبر گنجی در روز شنبه ملاقاتی با مسـول حفاظت اطلاعات اوین داشته اند. این مسـول قول داده است که خواسته های آنها مبنی بر امکان استفاده از تلفن، ملاقات حضوری و امکانات پزشکی مناسب عملی گردد.

بهاره پیمان افزود:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برادر وی ابراز داشت که از روز پنجشنبه، پس از آغاز اعتصیاب غذا تا روز شنبه در قرنطینه بوده است. در روز شنبه او نیز به اعتصاب خود پایان داده و اکنون به بند 350 منتقل شده است. طبق قول مسـولان از این پس او هر پنجشنبه ملاقات حضوری خواهد داشت.

پیمان پیران همچنین گفته است که این امکانات قرار است در اختیار دیگر زندانیان بند 1 نیز قرار بگیرد و در غیر این صورت اعتراضات ادامه خواهد داشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21591

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با وجود دستور شاهرودی، سعيد مرتضوي، مانع آزادي عليجاني است، رسيدگي به تمام خواسته هاي زرافشان و پيران، خسرو شميراني' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016