جمعه 6 خرداد 1384

همسر گنجی: در اعتراض به خلف وعده مسؤولان، گنجی اعتصاب غذای خود را مجدداً آغاز کرد، امروز

امروز: من از سلامتی گنجی نمی گذرم تا پای جان برای سلامتی گنجی ایستاده ام و حاضرم هزینه اش را بپردازم.
معصومه شفیعی در مورد آخرین وضعیت اکبر گنجی گفت: روز گذشته که به همراه وکیل گنجی به زندان اوین رفتم، وی اعتصاب غذا را از سر گرفته بود هرچند که پس از دیدار سلیمانی مدیرکل زندان های استان تهران، دوست محمدی رئیس زندان اوین و درویش معاون مدیرکل زندان های استان تهران با گنجی قرار شد که اعتصاب غذا شکسته شود و خواسته های گنجی پیگیری شود اما وی در برابر خلف وعده مسؤولان اعتصاب خود را از سر گرفت.
وی با اشاره به اصرار مولایی وکیل گنجی در مورد شکستن اعتصاب گفت:ایشان خواستار سلامت گنجی است و خواستار پایان اعتصاب غذا شدند اما پس از اینکه گنجی اعتصاب را شکست سالارکیا طی یک اطلاعیه ادعا کرد که آقای گنجی اعتصاب غذا نکرده و فیلم ایشان هنگام غذا خوردن موجود است.
همسر گنجی ضمن انتقاد از مسؤولان قوه قضائیه گفت: یک سطح از مسؤولان خواهش می کنند که گنجی اعتصاب غذا را بشکند اما در همان زمان کریمی راد تاکید می کند که گنجی اعتصاب غذا نکرده است و علیزاده هشدار می دهد که مسؤولیت این کار به عهده گنجی است. با توجه به سابقه مرتضوی در نوع برخورد با وبلاگ نویسان و زهرا کاظمی ما شدیداً نگران سلامتی گنجی هستیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شفیعی با تاکید بر وضعیت بد جسمانی گنجی افزود: با وجود به تکذیب اعتصاب گنجی توسط مقامات، سلیمانی در مصاحبه ای با روزنامه حمایت در تاریخ چهارم خرداد رسماً اعتصاب غذای گنجی را تایید کرده است اما با توجه به کشمکش ها در سطح قوه قضائیه اگر برای گنجی اتفاقی بیافتد من از سلامتی وی نمی گذرم و تا پای جان برای سلامتی گنجی ایستاده ام و حاضرم هزینه اش را بپردازم هرچند که سلامتی گنجی برای قوه قضائیه مهم نیست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23260

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همسر گنجی: در اعتراض به خلف وعده مسؤولان، گنجی اعتصاب غذای خود را مجدداً آغاز کرد، امروز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016