شنبه 7 خرداد 1384

اعضاي انجمن جمهوري‌‏خواهان دانشجويي در اعتراض به فشارهاي دانشگاه يزد بر اين تشكل، متحصن شدند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبير انجمن جمهوري‌‏خواهان يزد از تحصن اعضاي تشكل متبوع خود در اعتراض به فشارهاي دانشگاه يزد بر اين تشكل خبر داد.
محمدرضا وهابي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به فشارهاي هيأت نظارت دانشگاه يزد براي تغيير نام اين تشكل به "انجمن دانشجويان جمهوري‌‏خواه ايران اسلامي"، گفت: براساس مذاكراتي كه با هيأت نظارت دانشگاه انجام داديم، قرار شد كه نسبت به تغيير نام انجمن اقدام كنيم و هيأت نظارت نيز در مقابل تعهداتي نظير صدور مجوز برگزاري انتخابات انجمن و تأييد مجمع عمومي سال گذشته، انجمن را بپذيرد، اما به دليل فشارهايي كه از سوي برخي نهادهاي نظارتي وارد شد، آنها به تعهدات خود عمل نكردند.
وي افزود: علي‌‏رغم مخالفت‌‏ها، انتخابات انجمن را با حضور نماينده دفتر تحكيم وحدت و نمايندگان شوراي صنفي برگزار كرديم كه از سوي هيأت نظارت دانشگاه پذيرفته نشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وهابي با بيان اينكه اكنون اعضاي اين تشكل در اعتراض به فشارهاي دانشگاه براي انحلال اين تشكل دست به تحصن زده‌‏اند، افزود: اين تحصن از صبح امروز در ساختمان مركزي دانشگاه آغاز شده و در صورتي كه به نتيجه نرسد، فردا به صورت اعتصاب غذا ادامه خواهد يافت.
وي در پايان خاطرنشان كرد: قصد داشتيم اين تحصن را در مقابل ساختمان مركزي دانشگاه برگزار كنيم كه با دخالت نيروي انتظامي و نمايندگان اطلاعات استان، دانشجويان به داخل ساختمان مركزي منتقل شدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23371

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعضاي انجمن جمهوري‌‏خواهان دانشجويي در اعتراض به فشارهاي دانشگاه يزد بر اين تشكل، متحصن شدند، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016