یکشنبه 22 خرداد 1384

انفجار بمب در حوالي ميدان امام حسين تهران، فارس

خبرگزاري فارس: دقايقي پيش انفجار يك بمب در حوالي ميدان امام حسين تهران چند كشته و مجروح بر جاي گذاشت.

به گزارش خبرگزاري فارس انفجار اين بمب كه در يك اقدام تروريستي در يك سطل زباله در ابتداي خيابان صفا بر سر راه مردم كار گذاشته شده بود، متاسفانه موجب كشته و مجروح شدن چند نفر از رهگذران شد.
يك شاهد عيني در گفتگو با فارس تعداد كشته شدگان را حداقل يك نفر عنوان كرد.
امروز از حدود ساعت 5/9 صبح نيز در اقداماتي تروريستي در پي چهار انفجار پي در پي دهها نفر از مردم كشورمان كشته و مجروح شدند.
بر اساس اين گزارش، اين انفجارها در كنار ساختمان فرمانداري، داخل ساختمان مديريت و برنامه ريزي، ساختمان اداره كل مسكن و شهر سازي و كنار منزل يكي از مسئولان صدا وسيماي شهر اهواز رخ داده است.


دستگيري يك مظنون انفجار امشب ميدان امام حسين تهران


خبرگزاري فارس: معاون ناحيه انتظامي تهران بزرگ از دستگيري يك مظنون انفجار تروريستي امشب ميدان امام حسين تهران خبر داد.

سردار ناصر شباني معاون ناحيه انتظامي تهران بزرگ با اعلام اين مطلب به خبرگزاري فارس با اعلام اين خبر گفت: در انفجار امشب كه ساعت 30/20 دقيقه در سطل زباله ابتداي خيابان صفا صورت گرفت، متاسفانه يك پيرمرد 63 ساله كشته و چندين نفر از شهروندان مجروح شدند.
وي افزود: مجروحان اين حادثه به بيمارستان لقمان الدوله تهران منتقل شده‌اند.
انفجار اين بمب كه در يك اقدام تروريستي در يك سطل زباله در ابتداي خيابان صفا بر سر راه مردم كار گذاشته شده بود، متاسفانه موجب كشته و مجروح شدن چند نفر از رهگذران شد.
امروز از حدود ساعت 5/9 صبح نيز در اقداماتي تروريستي در پي چهار انفجار پي در پي دهها نفر از مردم اين شهرستان كشته و مجروح شدند.
بر اساس اين گزارش، اين انفجارها در كنار ساختمان فرمانداري، داخل ساختمان مديريت و برنامه ريزي، ساختمان اداره كل مسكن و شهر سازي و كنار منزل يكي از مسئولان صدا وسيماي شهر اهواز رخ داده است.

هويت كشته شده بمبگذاري امشب حوالي ميدان امام حسين اعلام شد


خبرگزاري فارس: يك منبع آگاه هويت شهروند كشته شده انفجار امشب حوالي ميدان امام حسين را اعلام كرد.

وي به خبرنگار خبرگزاري فارس گفت:‌ مرحوم اصغر فتاحي 65 ساله در هنگام عبور از حوالي خيابان صفا و در حالي كه منتظر اتوبوس بود، بر اثر انفجار بمب كشته شد.
گزارش خبرنگار فارس حاكيست: در حال حاضر اكيپ بررسي صحنه جرم در حال بررسي انفجار بوده و ماموران امنيتي به جستجوي منطقه مشغول هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در جلسه امروز هيات دولت دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي مامور كشف دلايل انفجارهاي امروز شدند


خبرگزاري فارس: هيات دولت عصر امروز به رياست سيدمحمد خاتمي رئيس جمهوري تشكيل شد و دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي مامور كشف سرچشمه‌هاي پليد انفجارهاي امروز شدند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر رسانه‌هاي رياست جمهوري، در اين جلسه وزير كشور گزارشي از نتيجه اقدامات تروريستي امروز اهواز به هيات دولت ارايه كرد.
هيات دولت ضمن تسليت به بازماندگان حادثه تلخ و جنايت‌آميز اهواز و آرزوي شفاي عاجل براي مجروحان عزيز اعلام كرد كه اين جنايت در عين حال كه ماهيت دشمنان ايران و ملت شريف را نشان‌ مي‌دهد، تاثيري در اراده استوار مردم و دولت براي مستقل و آزاد زيستي و تلاش براي پيشرفت ميهن ندارد.
همچنين دستگاه‌هاي امنيتي، سياسي و اطلاعاتي مامور شدند كه با دقت و سرعت نسبت به كشف سرچشمه‌هاي پليدي كه چنين فاجعه‌اي را آفريدند و برخورد لازم با آن اقدام كنند.
همچنين در اين جلسه گزارشي از روند رقابت انتخاباتي رياست جمهوري و تخلفات انتخاباتي برخي از كانديداها به هيات دولت ارايه شد.
رئيس جمهور پس از استماع گزارش ياد شده بر رسيدگي سريع به تخلفات انتخاباتي و شناسايي و برخورد شديد با عاملان برهم زدن مراسم و سخنرانيها تاكيد كرد و در مورد سلامت انتخابات به وزارت كشور و دستگاه‌هاي امنيتي توصيه كردند كه موارد ذيل را با دقت كامل اجرا نمايند:
1- دقت كامل براي جلوگيري از هر گونه تخلف در امر انتخابات و تضمين سلامت انتخابات و برخورد با متخلفان و شناسايي و برخورد قاطع با عوامل اقدامهاي غير شرعي و غير قانوني تخريب نامزدها و نشر و توزيع كنندگان شب نامه‌هاي موهن و تعقيب جدي عوامل اين تخلف و جرم آشكار
2- جلوگيري از سواستفاده از امكانات عمومي و دولتي و توجيه منع دستگاه‌هايي كه قانوناً و به لحاظ وظايفي كه در برگزاري انتخابات دارند، از هر گونه فعاليت جانبدارنده و با برخورد قاطع با متخلقان در اين زمينه.
3- درخواست از قوه محترم قضاييه براي اهتمام جدي و قاطع با متخلفان
همچنين در اين جلسه استاندار خراسان جنوبي گزارشي از وضعيت استان به هيات دولت ارايه كرد كه هيات دولت پس از استماع گزارش مذكور بر اولويت ارايه خدمات به استان ياد شده تاكيد و مقرر شد پيشنهادهاي استانداري حداكثر ظرفي يك هفته توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي بررسي و نتيجه به دولت اعلام شود.
در ادامه اين جلسه آيين نامه اجرايي چتر ايمني رفاه اجتماعي مطرح و به تصويب رسيد.
هدف از تصويب اين آيين نامه اجراي طرح چتر ايمني رفاه و تامين اجتماعي، ارتقا و نگهداري جامعه سالم و رفع فقر و آسيب‌پذيري از كساني است كه زير خط فقر مطلق و شديد قرار دارند و انجام اقدامات ارتقائي و پيشگيرانه براي پايداري و ارتقاء جامعه سالم و همچنين توانمندسازي افراد زير خط فقر مي‌باشد.
همچنين در اين جلسه آيين‌نامه‌هاي اجرايي بند (ط) ماده «17» و بند (ي) ماده «69» قانون برنامه چهارم مطرح و به تصويب رسيد.
براساس آيين‌نامه بند (ط) ماده «17» بهره برداراني كه در احداث شبكه‌هاي آبياري و زهكشي اصلي و فرعي بطور مجزا و توام مشاركت نموده‌اند به ميزان سرمايه‌گذاري انجام داده و حداكثر تا سقف حق اشتراك تعيين شده از پرداخت حق اشتراك معاف مي باشند.
تصويب لايحه نحوه اجراي محكوميت‌هاي مالي و لايحه جرم زدايي از قانون مواد مخدر و درمان مبتلايان به سو مصرف مواد مخدر و اساسنامه سازمان قضايي ايران از ديگر مصوبات اين جلسه بوده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24335

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انفجار بمب در حوالي ميدان امام حسين تهران، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016