پنجشنبه 16 تیر 1384

فرماندهان و معاونان سپاه با رييس‌‏جمهور منتخب ديدار كردند

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به همراه فرماندهان نيروهاي پنج‌‏گانه سپاه، در ديدار با دكتر محمود احمدي نژاد، انتخاب وي را به رياست جمهوري اسلامي ايران تبريك گفتند و حمايت و پشتيباني كامل خود را از دولت عدالت‌‏خواه و تحول‌‏گرا اعلام كردند.
به گزارش ايلنا،‌‏ رييس جمهور منتخب، در اين ديدار در سخناني، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را درختي تنومند توصيف كرد كه در هشت سال دفاع مقدس آبديده شده و اينك به پشتوانه‌‏اي نيرومند و مستحكم براي حراست از استقلال، آزادي، منافع ملي و دفاع از آرمان‌‏ها تبديل شده است.

احمدي‌‏نژاد افزود: سپاه پاسداران با تلفيقي از علم و عمل و آرمان‌‏گرايي توانسته است؛ در همه عرصه‌‏ها قدرتمندانه ظاهر شود و از مرزهاي كشور و حريم استقلال و آزادي ملت ايران دفاع كند.
رييس جمهور منتخب، نيروي مقاومت بسيج را تبلور خداخواهي و عدالت‌‏طلبي ملت ايران و يك نهاد پربركت و با كمترين هزينه توصيف كرد و افزود: امروز شرايط نويني براي ارائه خدمات مناسب به مردم فراهم شده و بدون ترديد با طراحي درست و بهره‌‏گرفتن از توانمندي‌‏ها و استعدادهاي كم‌‏نظير كشور مي‌‏توان مشكلات و نابساماني‌‏ها را به سرعت برطرف كرد و ايران اسلامي را در جايگاه ممتازي كه شايسته ملت عظيم‌‏القدر ايران است قرار داد.
احمدي‌‏نژاد، از افزايش اقتدار ملي به عنوان دستاورد ارزشمند نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ياد كرد و آن را عامل مهمي براي گسترش خدمت‌‏رساني به مردم و تقويت عزت و امنيت و منافع ملي برشمرد.
وي، نفس انتخابات را گوياي يك جهش و حركت رو به جلو خواند و افزود: برگزاري دو مرحله از انتخابات جدي در طول يك هفته، بيانگر آن است كه ملت ايران زنده، بالنده، مصمم، معتقد و پايبند به آرمان‌‏هاي بزرگ مانند عدالت است و بديهي است كين‌‏ورزان زياده‌‏خواه، هيچگاه از چنين ملتي خشنود و راضي نخواهند بود و نسبت به نهادهاي برآمده از متن ملت مانند بسيج و سپاه نيز بغض و عداوت خود را بروز مي‌‏دهند.
رييس‌‏جمهور منتخب، عمران و آبادي سريع كشور را ماموريت اساسي دولت آينده دانست و ابراز اطمينان كرد: به زودي ايران اسلامي به لحاظ فرهنگي، سازندگي، نحوه‌‏ اداره كشور، نوع برقراري عدالت و توزيع ثروت و رفاه، به عنوان يك كشور الگو در جهان معرفي خواهد شد و ديري نخواهد پاييد كه ملت عزيز و سربلند ايران بر بام جهان خواهد درخشيد.
در اين ديدار سردار سرلشكر رحيم صفوي، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، به نمايندگي از سوي نيروهاي سپاه و بسيج، انتخاب دكتر احمدي‌‏نژاد به رياست جمهوري اسلامي ايران را شادباش گفت و آمادگي كامل و هميشگي نيروهاي تحت امر خود را براي دفاع همه جانبه از ميهن اسلامي، تامين امنيت پايدار در داخل كشور و مشاركت فعال در بسيج سازندگي به ويژه در مناطق محروم مورد تاكيد قرار داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در رويدادي ديگر، به نقل از ايسنا، سردار ذوالقدر گفته است: سپاه و بسيج براي كمك به دولت آينده آماده‌اند، احمدي‌نژاد نماد اصولگرايي، دين‌باوري، انقلابي‌گري و عدالت‌ورزي است.

سردار ذوالقدر افزود: علي‌رغم تبليغات گسترده‌ي دشمنان براي كمرنگ‌كردن حضور مردم و موضع‌گيري رييس‌جمهور آمريكا، حضور شكوهمند و حماسي مردم در انتخابات رياست‌جمهوري، يك بار ديگر مشروعيت مردمي نظام جمهوري اسلامي را به جهانيان اثبات و توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب نمود و امنيت ملي كشورمان را تضمين كرد.


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) وي كه در همايش فرماندهان بسيج اداري و كارگري سراسر كشور سخن مي‌گفت، با تسليت ايام شهادت ام ابيها (س) گفت: حضرت زهرا (س) تنها الگوي زن مسلمان نيست، بلكه ايشان براي تمام بشريت اسوه و الگوست و تعاليم و سيره‌ي او به‌ويژه سيره‌ي عملي او در پشتيباني از مقام ولايت و امامت در شرايط بسيار پيچيده و ترديدآميز پس از رحلت پيامبر اكرم (ص) براي همه‌ي عصرها و نسل‌ها، ملاك و معيار است.


سردار ذوالقدر با بيان اين مطلب كه بسيج اداري كارگري، جزو اولين نهادهاي تشكيلات بسيج است، حضور سازمان‌يافته‌ي بسيجيان را در ادارات تداوم‌بخش حيات انقلابي در اداره كشور برشمرد و خاطرنشان كرد: بسيج ادارات مي‌تواند با همكاري و هماهنگي با مسوولان اجرايي، نقش تعيين‌كننده‌اي در تحقق دولت اسلامي داشته باشد.


جانشين فرمانده كل سپاه در ادامه با اشاره به پيروزي اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري اظهار اميدواري كرد كه دولت اصولگرا بتواند به شكل‌گيري دولت اسلامي سرعت ببخشد و با جديت و سرعت به مطالبات بر زمين مانده‌ي مردم و رفع مشكلات كشور پاسخ بدهد.


ذوالقدر در ادامه گفت: بسيج كارگري بايد در كارخانه‌ها و عرصه‌ي توليد، فرهنگ، تلاش و فداكاري را كه در جبهه آزمود با همان اراده، اخلاص و پشتكار توسعه و تعميم دهد.


وي با بيان اين مطلب كه ملت ما با برخورداري از منابع غني انساني و مادي مي‌تواند به قدرت ممتاز اقتصادي در منطقه و جهان تبديل شود، تصريح كرد: بايد محيط كار، به فضاي تلاش توام با فداكاري و مبارزه تبديل شود.


جانشين فرمانده كل سپاه سپس خاطرنشان كرد: اگر روحيه‌ي بسيجي، انقلابي و جبهه‌اي جاي رابطه كاسبكارانه را در محيط‌هاي كار بگيرد و روحيه‌ي تلاش و مبارزه براي رفع نيازمندي‌هاي كشور ايجاد شود، بسياري از موانع توسعه و پيشرفت كشور مرتفع خواهد شد.


ذوالقدر با اشاره به تبليغات سوء عليه بسيج آن را ناشي از كارآمدي بسيج دانست و اظهار داشت: بسيج همچون موجود زنده و پويا هم جاذبه و هم دافعه دارد. ياران و هواداران انقلاب پشتيبان بسيج هستند و دشمنان و بدانديشان از بسيج زخم خورده و ناراحتند و دشمني آنها با بسيج امري طبيعي است.


وي درخصوص انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: انتخابات نهمين دوره‌ي رياست جمهوري در نوع خود بي‌نظير بود و با وجود تلاش گسترده‌ي دشمنان و بدخواهان به بهترين نحو ممكن برگزار شد و با عنايت الهي و به مدد آگاهي و احساس مسووليت مردم هم حضور حداكثري كه راهبرد تضمين شده از سوي مقام معظم رهبري بود تحقق يافت و هم فرد صالح و شايسته‌اي از مجموعه اصولگرايان اصلاح‌طلب به توفيق خدمتگزاري در اين عرصه دست يافت.


وي با تخطئه كساني كه نيروهاي اصولگرا را در جريان انتخابات به بي‌برنامگي، اختلافات، قدرت‌طلبي و عدم تفاهم بر سر كانديداي واحد متهم مي‌كردند، گفت: در شرايط پيچيده‌ي سياسي كه قدرت‌هاي خارجي و جريان‌هاي فزون‌خواه در داخل از مدت‌ها قبل مترصد بوده و برنامه‌ريزي كرده بودند كه نتيجه‌ي انتخابات را به نفع خود تغيير دهند و از شكل‌گيري يك دولت كارآمد اصولگرا جلوگيري نمايند، بايد پيچيده عمل مي‌شد و نيروهاي اصولگرا بحمدلله با طراحي درست و چندلايه توانستند در يك رقابت واقعي و تنگاتنگ، حمايت اكثريت مردم را به خدمتگزاري بيشتر و موثرتر به آنها جلب نمايند.


جانشين فرمانده كل سپاه در پايان ضمن تبريك به دكتر احمدي‌نژاد به عنوان رييس‌جمهور منتخب، وي را نماد اصولگرايي، دين‌باوري، انقلابي‌گري و عدالت‌ورزي دانست و گفت: ملت ايران با اين انتخاب نشان داد همچنان به آرمان‌ها و اهداف اوليه‌ي خود پايبند است و سعادت و كمال خود را در تحقق اين ارزش‌ها جست و جو مي‌كند.


وي با اعلام آمادگي سپاه و بسيج براي كمك به دولت آينده در رفع مشكلات كشور، فرماندهان بسيج را به تلاش همه‌جانبه براي كمك به دولت دكتر احمدي‌نژاد فراخواند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرماندهان و معاونان سپاه با رييس‌‏جمهور منتخب ديدار كردند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016