جمعه 17 تیر 1384

انتخاب سخنگو و مسولان تدوين اساسنامه و سايت حزب اعتماد ملي، ايسنا

* گرامي‌مقدم درباره‌ي فرم پيشنهاد اعضاي كابينه:
فرمي به شخص كروبي نرسيده است

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس


در جلسه روز گذشته هيات موسسان حزب اعتماد ملي، اسماعيل گرامي‌مقدم به عنوان سخنگو، جواد اطاعت به عنوان سرپرست گروه تدوين و تنظيم اساسنامه و خانم سقطي به عنوان مسوول راه‌اندازي سايت اين حزب به اتفاق آرا انتخاب شدند.


اسماعيل گرامي‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به درخواست‌هاي علاقه‌مندان به عضويت در حزب اعتماد ملي، يادآور شد كه در جلسه روز گذشته هيات موسسان حزب، اين درخواست‌ها مورد بررسي و تحليل قرار گرفت و مقرر شد تا هيات موسسان ـ كه تا پيش از صدور مجوز حزب از سوي وزارت كشور مسووليت پي‌گيري كليه مسائل متنابه حزب اعتماد ملي را بر عهده دارد ـ در اين خصوص تصميم‌گيري كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته وي، برنامه‌هايي در خصوص نوع كنگره و چگونگي برگزاري آن براي تعيين اعضاي شوراي مركزي در سراسر كشور در دستور بررسي هيات موسسان حزب اعتماد ملي قرار دارد تا در آينده بتواند از كليه‌ كساني كه به اين حزب گرايش دارند براي ايفاي نقش در سطوح مختلف استفاده كند.

گرامي‌مقدم در واكنش به اعلام ارسال فرم‌هاي تعيين اعضاي كابينه دولت آينده به تمام احزاب و گروه‌هاي سياسي، اظهار داشت: «تا كنون چنين فرمي به مجمع روحانيون مبارز و به شخص آقاي كروبي نرسيده است.»

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انتخاب سخنگو و مسولان تدوين اساسنامه و سايت حزب اعتماد ملي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016