جمعه 24 تیر 1384

فراخوان اعلام برائت از داريوش سجادي! ناصر حکيمي

عالی جنابان
جورج بوش
رياست محترم جمهوری ايالات متحده آمريکا
و خاوير سولانا
مسئول محترم سياست خارجی اتحاديه اروپا

پيرو فراخوان اعلام برائت از تردامنی! بدينوسيله ضمن ابراز تاسف براي اکبر گنجي به دليل حمايت ضمني داريوش سجادي، از عالي جنابان نيز بخاطر سخنان نسنجيده آقاي سجادي پوزش مي خواهيم و اميدواريم آن بزرگواران بي توجه به ايشان، همچنان از گنجي دفاع کنند.

عالي جنابان،

ما مي دانيم که اينک آقاي سجادي آزادي گنجي را براي دفاع از آزادي بيان نمي خواهد، بلکه براي بي دردسر شدن و کم کردن هزينه براي نظام خواستار آن است. همانطور که ايشان چشم بر سال ها زندان و اعدام و شکنجه در جمهوري اسلامي بسته است و به زور مي خواهد کشور را، کشور گل و بلبل معرفي کند و هرگز از هيچ يک از همان به قول خودش معدود زندانيان دفاع نکرده است، ما نيز چشم پوشي شمايان را بر شکنجه و زندان و اعتصاب غذا در ديگر نقاط دنيا مي پذيريم و از همين يک مورد حمايت نيز به رغم اينکه اطمينان داشته باشيم سياسي است، خشنوديم.

آقايان،

اگر نامحرمان و ناموجه هان اجازه آنرا ندارند که از گنجي و حقوق بشر در ايران دفاع کنند، ما نيز ضمن برائت از آقاي سجادي، متعجبيم که ايشان در قلب آمريکا بعنوان يک نامحرم ساعت هاي متمادي از مضار اين کشور و جنايات و نابرابري هاي آن مي گويند و مردم و دولت آمريکا ايشان را تحمل مي کنند و در همان زمان فراموش مي کنند که يک هزارم آنرا در کشور عزيزشان ايران، تحمل نمي کنند و بلاي امثال گنجي را بر سرشان مي آورند.

آقاي سولانا،

بابت بي اطلاعي آقاي سجادي پوزش مي خواهيم. نادانسته سخن گفتن، متاسفانه جزو سنت هاي ما ايرانيان است و البته ايشان از پاسداران سنت هستند. بسياري از ايرانيان اما مي دانند که ترکيه به اتحاديه اروپا نپيوسته و اتفاقا نقض حقوق بشر يکي از دلايل بحث هاي بيشمار بر سر اين مسئله است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عالی جنابان،

در پايان اعلام مي داريم، اگر آقاي سجادي بايد وقت بسياري را براي اثبات طهارتشان از نجاست دروغ و فريب و ريای تردامانان و مدعيان صرف نمايند، ما نيز همين مشکل را با ايشان داريم و مدت هاست نمي دانيم چگونه از ايشان دوري جسته و در حوزه هاي مشترک، به آراي ايشان آلوده نشويم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای امضای اين فراخوان، لطفا متن آنرا به ايميل آقاي سجادي sajjadi@sokhan.info ارسال فرمائيد تا ايشان به دست روساي ايالات متحده و اتحاديه اروپا برسانند.


- فراخوان اعلام برائت از تردامنی! داريوش سجادي

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فراخوان اعلام برائت از داريوش سجادي! ناصر حکيمي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016