دوشنبه 27 تیر 1384

مردم مهاباد از وقايع اخير اين شهر اظهار تاسف مي‌كنند، ايرنا

مردم مهاباد بااظهار تاسف از ناآرامي‌هاي اخير اين شهر خواستار اقدامات اساسي از سوي مسوولين براي پايان دادن به اين وقايع هستند.

ناآراميهاي يك هفته اخير در شهر مهاباد كه به بهانه كشته شدن يكي از مجرمين سابقه‌دار در درگيري با نيروهاي انتظامي آغاز شد، موجب ناراحتي و نگراني مردم، كسبه و بازاريان به ويژه اهالي ميدان استقلال اين شهر شده است.

"شوانه" نام مستعار شرور با سابقه‌اي است كه هفته گذشته در درگيري با نيروهاي انتظامي كشته شد.

"عبدالله قادري" يكي از بازاريان ميدان استقلال به خبرنگار ايرنا گفت:
مردم منطقه از ناآراميهاي چند روز اخير به ستوه آمده و زندگي‌شان مختل شده است.

وي تاكيد كرد: اغتشاش‌كنندگان كه عمدتا جوانان كم سن و سال و ناآگاه هستند، تحت تاثير عوامل ناآرام و فرصت‌طلب كارهائي انجام داده‌اند كه موجب نفرت اهالي منطقه شده‌است.

قادري افزود: مردم خواهان نظم و آرامش هستند و اجازه نمي‌دهند كه به هر بهانه‌اي شهر به اغتشاش و ناآرامي كشيده شود.

يكي ديگر از اهالي ميدان استقلال مهاباد نيز گفت: اغتشاش و آشوب به‌غير از لطمه وارد كردن به زندگي مردم و آينده اقتصادي و فرهنگي شهر هيچ نفعي به حال مردم ندارد.

وي از مسوولان خواست هر چه سريعتر به‌اين حركات ناشايست كه زندگي مردم و جوانان را به مخاطره انداخته‌است، پايان دهند.

فرماندار مهاباد نيز با ابراز تاسف از وقايع اخير اين شهرستان تاكيد كرد: حركات عده‌اي تحت تاثير افكار و انديشه‌هاي عوامل فرصت‌طلب و دشمنان مردم، آينده اين شهر را به مخاطره انداخته‌است.

سيد معروف صمدي تاكيد كرد: پيگيري مطالبات و خواسته‌هاي مردم راه و روش خود را دارد و با اغتشاش و آشوب آينده اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي منطقه بشدت آسيب مي‌بيند.

وي اضافه كرد: پيش بيني مي‌شود با انجام اقدامات و مذاكراتي با معتمدين شهر از امشب آرامش كامل در شهر برقرار شود.

بر اثر اين ناآراميها كه معمولا از اوايل شب آغاز مي‌شود بازاريان مجبور به تعطيلي زود هنگام محل كسب و كار خود شده و رفت و آمد اهالي نيز مختل مي‌شود.

اغتشاشگران تاكنون علاوه بر وارد كردن خسارات به تعدادي از خودروها به ماشينهاي آتش نشاني كه براي اطفاي حريق و يا پيشگيري از آتش سوزي به محل اعزام شده‌بودند نيز با پرتاب سنگ خساراتي وارد كرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شنبه شب گذشته يكي از مامورين نيروي انتظامي كه در حال انجام وظيفه براي ايجاد آرامش در شهر بود، در اطراف ميدان استقلال به طرز فجيعي بدست عده‌اي اوباش به شهادت رسيد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مردم مهاباد از وقايع اخير اين شهر اظهار تاسف مي‌كنند، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016