سه شنبه 11 مرداد 1384

درخواست کمیته پشتیبانی جهانی از اکبر گنجی برای آکسیون جهانی

در هر شهر و کشوری که هستید در روز چهار شنبه مقامات جمهوری اسلامی و دفاتر سازمان ملل را فاکس باران و ایمیل باران کنید. در پیام تان درشت به فارسی و زبان های دیگر بنویسید "گنجی زندانی وجدان آگاه جامعه را آزاد کنید"!

هموطنان:
همانگونه که در گزارش قبلی به اطلاع شما رساندیم، "کمیته پشتیبانی از اکبر گنجی" در کنار دیگران کوشیده است که طی تماس گیری با سازمان ها وشخصیت های جهانی به ویژه دانشگاهیان، توجه همگان را به وضعیت نگران کننده اکبر گنجی جلب کند. حاصل تلاش ما و دیگران جمع آوری بیش از چند هزار امضا ی پشتیبانی از خواست گنجی، و ایجاد شبکه ارتباطی با آنها، چاپ آگهی یک صفحه ای در روزنامه نیویورک تایمز در روز 28 ژوئیه 2005، و تلاش برای قانع کردن و مداخله کوفی عنان، دبیر کل سازمان ملل، در فشار آوردن برمقامات جمهوری اسلامی برای آزادی گنجی بوده است.

اکبرگنجی، روزنامه نگار سر شناس ایرانی به دنبال شرکت در کنفرانس مؤسسه هنریش بل در برلین، و به خاطردفاع از آزادی بیان، ونور افکنی بر محافل قتل های زنجیره ای بیش از پنج سال زندانی کشیده است. گنجی که پنجاه و سومین روز اعتصاب غذای خود را می گذاراند از بیماری تنفسی نیز رنج می برد. بیماری او به دلیل وضعیت زندان و بد رفتاری با او شدت یافته است. شرایط او بسیار وخیم و خطرناک توصیف شده است. او باید آزاد و معالجه شود. همسر و فرزندان گنجی از محافل جهانی درخواست کمک کرده اند. ما از شما تقاضا می کنم به خواست آنها پاسخ مثبت دهید. اکبر گنجی روزنامه نگار آگاه و شجاع ایرانی عضو افتخاری انجمن قلم آمریکا، کانادا، انگلستان ...و دریافت کننده جایزه خبرنگاران کانادا برای آزادی بیان در سال 2000 است.

هموطن، ایرانیان آزادی خواه:
در خواست می کنیم که در رساندن پیام اکبر گنجی به گوش جهانیان به ما یاری رسانید. "کمیته جهانی پشتیبانی از اکبر گنجی" همه ی آزاد اندیشان جهان را فرا می خواند که روز چهارشنبه 12 مرداد، روز همبستگی با اکبرگنجی، در هر کجای جهان که هستند با اقدامات غیر خشونت بار از جمله برگزاری ویجیل (بیدارمانی)، و تجمع های آرام در برابر دفاتر سازمان ملل، کنسولگری های ایران، و یا خبرگزاری های جهانی از آنها بخواهند که برای آزادی گنجی با مقامات جمهوری اسلامی تماس بگیرند. هموطن: در هر شهر و کشوری که هستید در روز چهار شنبه مقامات جمهوری اسلامی و دفاتر سازمان ملل را فاکس باران و ایمیل باران کنید. در پیام تان درشت به فارسی و زبان های دیگر بنویسید "گنجی زندانی وجدان آگاه جامعه را آزاد کنید"!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنین اطلاعیه ای به زبان انگلیسی به همراه شماره تلفن، فاکس و ایمیل برخی از سازمان های جهانی و مقامات جمهوری اسلامی در داخل و خارج از ایران ضمیمه این یاداشت است. لطفا در توزیع وسیع آن به ما یاری رسانید و باتماس با دوستان و آشنایان ایرانی و غیر ایرانی خود، و با هر کس و هر طور که خود می دانید از آنها بخواهید که برای آزادی گنجی با این مقامات و سازمان ها تماس بگیرند. گنجی زندانی وجدان آگاه جامعه است. او سزاوار است که زنده بماند و آزاد زندگی کند. در این راه کوتاهی نکنیم.

- لطفأ برای اطلاعیه انگلیسی اینجا راکلیک کنید.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخواست کمیته پشتیبانی جهانی از اکبر گنجی برای آکسیون جهانی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016