چهارشنبه 19 مرداد 1384

همسر گنجي: بيش از 10 روز است كه همسرم را نديده‌ام، نمي‌توانم خبر شكستن اعتصاب غذاي وي را تاييد ‌كنم، ايسنا

همسر اكبر گنجي با ابراز اين عقيده كه براي حل مساله وضعيت گنجي، رييس قوه‌ي قضاييه بايد شخصا دخالت كند، پيشنهاد كرد كه رييس قوه‌ي قضاييه، نماينده يا هياتي مورد اعتماد طرفين را تعيين كند و مساله در دست كساني كه تا به حال بوده، نباشد.


معصومه شفيعي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين‌كه روز گذشته به بيمارستان براي ملاقات با گنجي مراجعه كرده، اما موفق به اين ديدار نشده، اظهار داشت: بيش از 10 روز است كه همسرم را نديده‌ام لذا نمي‌توانم خبر شكستن اعتصاب غذاي وي را تاييد ‌كنم.هرگونه خبري درباره‌ي گنجي كه از جانب وكلا يا بنده منتشر شود، قابل تاييد است.


وي درباره‌ي نحوه‌ي گره‌گشايي از مساله‌ي به وجود آمده در پرونده‌ي گنجي، با بيان اين پيشنهاد كه رييس قوه‌ي قضاييه، نماينده يا هياتي مورد اعتماد طرفين را تعيين كند و مساله در دست كساني كه تا به حال بوده، نباشد، تصريح كرد: ما احتياج به اعتماد سازي داريم و اين اعتماد جز از طريق هيات صالحي كه طرفين به آن اعتماد داشته باشند، ميسر نيست.


همسر گنجي افزود: وقتي حال همسرم وخيم مي‌شود سرم به او وصل مي‌كنند و در حال حاضر در اثر وضعيت بدي كه روز جمعه براي او پيش آمده لخته‌ي خوني در دست چپش وجود آمده و سبب شده كه كارآيي دست چپ تحت تاثير قرار گيرد.


وي در پايان اظهار داشت: تعجب مي‌كنم كه چرا اجازه ملاقات نمي‌دهند؛ ما نگران وي هستيم به بيماران بيمارستان هر روز ملاقات مي‌دهند؛ گنجي در زندان كه بود ملاقات هفتگي داشت اما الان از زندان هم بدتر شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


Copyright: gooya.com 2016