چهارشنبه 26 مرداد 1384

مريم بهروزي: آقاي احمدي‌نژاد بزرگواري كرد و وزراي دولت اصلاحات را در كابينه قرار داد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

مريم بهروزي در مورد سكوت اصلاح‌طلبان در قبال كابينه اظهار داشت: آنها حرف يا چيزي براي گفتن ندارند و دوست ندارند در مورد عملكرد گذشته‌شان صحبتي بكنند.

دبيركل جامعه زينب(س) با ابراز اين عقيده كه در دوره‌ي پيروزي اصلاح‌طلبان چندين هزار نيرو و مدير به علت اين‌كه اصولگرا بودند از كار بركنار شدند، گفت: در حال حاضر اصلاح‌طلبان نمي‌توانند توقعي براي حضور در پست‌هاي مديريتي و كابينه داشته باشند. البته مشاهده كرديم كه آقاي احمدي‌نژاد بزرگواري كرد و در تركيب كابينه آقايان سعيدي‌كيا و رحمتي را كه از وزراي دولت اصلاحات محسوب مي‌شدند، قرار داد و اكنون نيز همين اصلاح‌طلبان مباحثي مانند دولت سايه را مطرح مي‌كنند.

وي در مورد كابينه گفت: احمدي‌نژاد در مورد كابينه با نمايندگان بحث و گفت و گو كرد و با توجه به اين‌كه نمايندگان، نماينده‌ي مردم هستند، كابينه‌ي 70 ميليوني تا حدودي تحقق پيدا كرده است.

مريم بهروزي با اعتقاد به اين‌كه اين امكان وجود دارد كه سه تا چهار وزير احمدي‌نژاد نتوانند از مجلس راي اعتماد بگيرند، به عدم حضور زنان در كابينه اشاره كرد و گفت: علي‌رغم انتظاراتي كه از احمدي‌نژاد مي‌رفت، وي از زنان در كابينه استفاده نكرد. به هر حال سليقه و نگرش ايشان اين بوده كه زنان در كابينه حضور پيدا نكنند، رييس‌جمهور است و اين اختيار را دارد.

وي در ادامه در مورد فعاليت‌هاي سياسي جبهه‌ي پيروان خط امام و رهبري و شوراي هماهنگي هم به ايسنا گفت: خوشبختانه تلاش‌هاي جبهه و شورا در طول اين چند سال اخير نتيجه داد و ما توانستيم گام‌هاي مهمي برداريم. ان‌شاءالله براي انتخابات خبرگان برنامه‌ريزي مي كنيم و با شناسايي افراد شايسته فهرست مناسبي ارايه مي‌دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016