دوشنبه 31 مرداد 1384

سازمان زندان‌ها: لاجوردي شربت شهادت را چون امام حسين (ع) مردانه نوشيد، ايرنا

سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني در اطلاعيه‌اي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد "اسدالله لاجوردي" رييس سابق اين زندان، تصريح كرد: شهيد لاجوردي باني و مبدع نظام زندانباني مبتني بر اصلاح و تربيت بود چون خود طعم تلخ محروميت و سلب آزادي را چشيده بود.

در اطلاعيه روز دوشنبه سازمان زندان‌ها با اشاره به فرارسيدن اول شهريور سالروز شهادت شهيد لاجوردي كه در اقدامي تروريستي به شهادت رسيد، خاطرنشان شده است: شهيد لاجوردي در طول تصدي مسووليت سازمان زندان‌ها پايه‌گذار برنامه‌هاي متعدد فرهنگي نظير مسابقات قرآن، جشنواره‌هاي ورزشي، كنگره‌هاي شعر و ادب، اردوهاي تربيتي و اشتغال و حرفه‌آموزي زندانيان بود.

در اين اطلاعيه، از شهيد لاجوردي به عنوان الگوي روشن يك مدير اسلامي نام برده شد كه حساسيت به بيت‌المال، پرهيز از تشريفات زايد، دقت در انجام امور زندانيان، رسيدگي به وضعيت زيستي، اخلاقي و فرهنگي از دغدغه‌هاي او به‌شمار مي‌رفت.

"شهيد لاجوردي هميشه و مستمرا دل در گرو انقلاب اسلامي داشت و خود را جداي از انقلاب و نظام اسلامي نمي‌دانست. او سرانجام بر وعده خود پايدار ماند و شربت شهادت را چون امام حسين (ع) مردانه نوشيد و نام خود را در تاريخ ملت ايران ماندگار كرد."

در اطلاعيه سازمان زندان‌ها همچنين ياد و خاطره شهيد "اسماعيلي" معاون سابق اين سازمان كه به همراه شهيد لاجوردي به شهادت رسيده بود، گرامي داشته شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين زمينه:

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سازمان زندان‌ها: لاجوردي شربت شهادت را چون امام حسين (ع) مردانه نوشيد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016