سه شنبه 1 شهریور 1384

گفتگوي احمدي نژاد با مرتضي نبوي و خوش چهره براي معاون اولي رئيس جمهور، فردا

منابع نزديك به رئيس جمهور از مذاكره دكتر احمدي نژاد با آقايان محمد خوش چهره و سيد مرتضي نبوي براي تصدي معاون اولي رئيس جمهوري خبر مي دهند.

به گزارش خبرنگار سايت خبري «فردا» پس از آنكه محمد رضا عارف از پذيرش اين سمت در كابينه جديد خودداري كرد، احمدي نژاد با خوش چهره و نبوي در اين باره گفتگوهايي كرده اما از نتايج مذاكراتش با آنها خبري در دست نيست.

يك منبع آگاه به فردا گفت كه پيش از اين مرتضي نبوي مسئوليت وزارت كشور را نيز كه احمدي نژاد به وي پيشنهاد كرده بود نپذيرفته و بسيار بعيد است به پيشنهاد جديد رئيس جمهوري نيز پاسخ مثبت دهد.

وي گفت كه نبوي قبلا به احمدي نژاد گفته بوده كه قصد ندارد وارد كارهاي اجرايي شود.

از سوي ديگر محمد خوش چهره نيز كه در جريان رقابتهاي انتخاباتي از مشاوران و نزديكان احمدي نژاد بود، پس از پيروزي در انتخابات با فاصله از احمدي نژاد حركت كرده و حتي در روزهاي اخير در مصاحبه هاي خود نقدهاي بسياري به تركيب كابينه وارد كرده است.

اين منبع آگاه افزود: آقاي احمدي نژاد پيش از اين نيز به آقاي خوش چهره رياست سازمان تربيت بدني و يا رياست سازمان گردشگري را پيشنهاد كرده بود اما چند روز پيش آقاي مشايي را به رياست سازمان گردشگري منصوب كرد.

گفته مي شود دليل پيشنهاد سازمان تربيت بدني به خوش چهره نيز ورزشكار بودن وي و دارا بودن كمربند مشكي در يكي از ورزشهاي رزمي عنوان شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفتگوي احمدي نژاد با مرتضي نبوي و خوش چهره براي معاون اولي رئيس جمهور، فردا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016