یکشنبه 13 شهریور 1384

لس آنجلس تایمز: گزارش جدید البرادعی فضایی باز برای مانوردهی اروپا و آمریکا بر ضد ایران، مهر

روزنامه لس آنجلس تایمز درباره گزارش جدید البرادعی از موضوع هسته ای ایران نوشت: این گزارش فضایی برای آمریکا و اروپا فراهم کرد تا بر ضد ایران مانور دهند و تهدیدهای خود برای ارجاع این کشور به شورای امنیت را افزایش دهند.
به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لس آنجلس تایمز درباره گزارش اخیر البرادعی ادعا کرد : ایران نتوانست اطلاعات لازم را در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دهد و برنامه های هسته ای خود را که در گفتگوها با اروپایی ها تعلیق کرده بود، از سر گرفت.

این روزنامه افزود: دراین گزارش اگر چه هیچ اتهام جدیدی به ایران وارد نشده است، اما بازهم اعلام شده است که این کشور قصد ندارد برنامه های هسته ای خود را به طور کامل برای آژانس توضیح دهد.

این گزارش که میان اعضای شورای حکام منتشر شده است فضا را برای آمریکا و اروپا بازکرده است تا درباره ارجاع ایران به شورای امنیت مانور دهند.

شورای حکام در 27 شهریور تشکیل جلسه می دهد و دیپلمات های اروپایی اعلام کردند چنانچه ایران برنامه های هسته ای خود را متوقف نکند، انتخاب های محدودی خواهند داشت و ممکن است موضوع ایران را به شورای امنیت ارجاع دهند.

لس آنجلس تایمز با نقل برخی از بخش های گزارش البرادعی نوشت : در هر حال آژانس از ایران می خواهد که بازهم آماده ارائه اطلاعات جدید باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این روزنامه آمریکایی در پایان ادعا کرد: اگر ایران تا جلسه بعدی شورای حکام که 13 روز دیگر برگزار می شود، فعالیت های هسته ای خود را متوقف نکند، این موضوع به شورای امنیت می رود.

Copyright: gooya.com 2016