دوشنبه 14 شهریور 1384

محسن اسكندري در جلسه‌ي انصار حزب‌الله: تكليف امروز حزب‌الله دفاع از دولت در هر جا و به هر وسيله است، ايسنا

« تخريب و تضعيف مجلس هفتم از همان ابتدا شروع شد و نمايندگان مورد ناجوانمردانه ‌ترين حملات قرار گرفتند»


به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، محسن اسكندري محقق و پژوهشگر كه در جلسه هفتگي انصار حزب‌الله سخن مي‌گفت، با بيان اين مطلب و با اشاره به جرياني كه مخالف دولت و مجلس فعلي است، بر وظيفه‌ي حزب‌الله در حمايت از افرادي كه خود را شيفته‌ي خدمت مي دانند و مقابله با حمله كنندگان به آنها تاكيد كرد و گفت: دولت و مجلس به فكر خدمت هستند و وقت خود را صرف پاسخ دادن به اين اتهامات نمي‌كنند، اما سكوت در مقابل اينان براي ما قابل قبول نيست. ما نمي توانيم ببينيم جوانان در اثر اين بمباران تبليغاتي از مسير اصلي انقلاب دور شوند؛ كما‌اين‌كه در ابتداي انقلاب ديديم كه بمباران تبليغاتي عليه شهيدان بهشتي و رجايي باعث شد كه منافقان كوردل به خون اين بزرگان دست بيالايند. ما خوف اين را داريم كه در اثر تبليغات مسموم عليه اين دولت، عده‌اي غفلت‌زده به كارهاي ناشايستي دست بزنند.

اسكندري وظيفه‌ي امروز حزب‌الله را سخت‌تر از ابتداي انقلاب دانست و با ذكر نقل قول‌هايي از فردي كه به گفته‌ي وي از افراد با سابقه‌ي درخشان انقلابي است در هشدار نسبت به قدرت گرفتن يك جريان خطرناك يا متحجران با لحن انتقادي گفت: همه مي‌دانند چه كساني به تازگي به قدرت رسيده‌اند و مشخص است اين آقا تلويحا چه كساني را به تحجر متهم مي‌كند.

وي گفت:‌ اگر شما نگران انقلاب بوديد چرا در هشت سال گذشته كه بيشترين هجمه به مقدسات و ارزش‌ها شد سكوت كرديد و چرا در آن زمان از اين هشدارها نداديد؟

سخنران جلسه انصار حزب‌الله تكليف امروز حزب‌الله را دفاع از دولت در هر جا و به هر وسيله دانست و گفت: در دفاع از دولت در هر جايي اعم از تاكسي و اتوبوس و در جمع‌هاي دوستانه كوتاهي نكنيد. البته انتقاد اگر به جا بود آن را بپذيريد و به دولت انتقال دهيد؛ چرا كه ما نسبت به هيچ كس تعصب نداريم. اصل خدمت براي ما مهم است. بايد از كساني كه خدمت مي‌كنند دفاع كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اسكندري همچنين وظيفه‌ي ديگر را افشاكردن چهره‌ي كساني دانست كه امروز به دولت حمله مي‌كنند و گفت: بايد به مردم بگوييم اين‌ها چه كساني هستند و در دوره‌ مسووليت خود چگونه عمل كردند.

Copyright: gooya.com 2016